חניכת מרכז דיגיטלי חדשני במתחם קצף
EN threads facebook youtube instagram tiktok
חניכת מרכז דיגיטלי חדשני במתחם קצף
שלישי , 07/05/2024

חניכת מרכז דיגיטלי חדשני במתחם קצף

בטקס מרגש, נחנך אתמול (שלישי 8.5) המרכז הדיגיטלי החדשני בבית הספר לכדורגל של מועדון מכבי חיפה - ב"קצף". התוכנית "האדם לפני השחקן" היא תוכנית שמוביל המועדון בשיתוף "סיסמא לכל תלמיד" לקידום ערכי השוויון, הסובלנות והדו-קיום, ברוח עולם הספורט וכן לעידוד שיח של קבלת האחר במדינת ישראל. התוכנית כוללת מספר פרויקטים של יזמות בספורט, "משפחות מתארחות", "מוזיאון מכבי חיפה", "מקוונים מחדר ההלבשה". נשיא המועדון, יעקב שחר, מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, נשיא "וראייטי ישראל" ויו"ר "סיסמה לכל תלמיד" אודי אנג'ל ועוד רבים וטובים, נכחו בהשקת הפרוייקט צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

תוכנית "האדם לפני השחקן" יצאה היום לדרך!
 
 
בטקס מרגש, נחנך אתמול (שלישי 8.5) המרכז הדיגיטלי החדשני בבית הספר לכדורגל של מועדון "מכבי חיפה" - "קצף" שבחיפה, זאת במסגרת התוכנית החינוכית "האדם לפני השחקן".

הטקס התקיים במעמד נשיא המועדון, יעקב שחר, נשיא "וראייטי ישראל" ויו"ר "סיסמה לכל תלמיד", אודי אנג'ל, ושחקני מכבי חיפה בעבר ובהווה, כגון: ציון מרילי, וגובאני רוסו. ובנוסף גם מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה,  מנהל מחלקת הנוער עופר פביאן, מנהל האקדמיה אלון חרזי, מנכ"ל סיסמה לכל תלמיד אבישי ג'יבל. את הטקס הנחה אנדי רם, טניסאי העבר הגדול בישראל וכוכב "גולסטאר" ששיתף כי חלומו האמיתי היה להיות כדורגלן, אלא שאבא שלו ז״ל "משך אותו באוזן לטניס והשאר היסטוריה".  

 

במסגרת התוכנית, חניכי בית הספר לכדורגל והליגה מקבוצות הבנים והבנות לוקחים חלק בפעילות ייחודית במרכז הלימוד הדיגיטלי החדשני, שהוקם במיוחד במגרש האימונים, על מנת לספק חוויה ייחודית ומעשירה.

 

המרכז המתקדם כולל ציוד מחשוב חדשני, מסכי מגע, מחשבים ניידים, משקפי VR ועוד. לצד האמצעים הטכנולוגיים המתקדמים, מעניק ארגון "סיסמה לכל תלמיד" תוכנית פדגוגית ייחודית והדרכה מותאמת, שבה החניכים בונים באמצעות בינה מלאכותית את תוכנית האימון האישית שלהם, ולאחר מכן מיישמים אותה הלכה למעשה על כר הדשא. במהלך התוכנית, רוכשים חניכי בית הספר מיומנויות בתחום הכדורגל לצד קבלת סל כלים עשיר ומיומנויות חשובות של המאה ה-21 כמו למידה עצמית, חשיבה ביקורתית, יזמות וחדשנות טכנולוגית.

 

 

התוכנית "האדם לפני השחקן" היא תוכנית שמוביל מועדון הכדורגל מכבי חיפה בשיתוף עם ארגון "וראייטי" ו"סיסמה לכל תלמיד" לקידום ערכי השוויון, הסובלנות והדו-קיום, ברוח עולם הספורט וכן לעידוד שיח של קבלת האחר במדינת ישראל. התוכנית כוללת מספר פרויקטים של יזמות בספורט, "משפחות מתארחות", "מוזיאון מכבי חיפה", "מקוונים מחדר ההלבשה".

 

נשיא המועדון, יעקב שחר, אמר לאתר הרשמי: "בפעם הראשונה בישראל מועדון כדורגל לא רק מקנה מיומנויות כדורגל, אלא גם מטפח ומקדם את מיומנויות המאה ה-21 של דור העתיד. אני בטוח שהתוכנית הזו תהפוך למותג בכל הארץ". 

 

 אודי אנג'ל נשיא "וראייטי ישראל" ויו"ר "סיסמה לכל תלמיד": "שיתוף הפעולה המבורך הוא הגשמה של חלום אישי שלי, בו שלושה ארגונים עם חזון חינוכי משותף חוברים יחדיו ומוציאים אל הפועל תוכנית מגוונת, עשירה וערכית. מעבר להקניית מיומנויות טכנולוגיות, התוכנית מקדמת נדבך מהותי של ערכים חברתיים חשובים שיסייעו לתלמידים להפוך לאנשים אכפתיים ורגישים חברתית לפני הכול. אני רוצה להודות ליעקב שחר על השותפות בתוכנית שמגלמת פוטנציאל אדיר לקדם את ילדי ישראל ולהוביל שינוי חיובי בשיח החברתי במדינה."

 

 

מנכ"ל המועדון , איציק עובדיה, אמר לאתר הרשמי: מצאנו שותפים לתוכנית הזו, זה כבוד גדול למועדון מכבי חיפה להוביל מיזם ערכי וחשוב לחינוך הנוער שלנו. זו רק תחילת הדרך, היום התוודענו לפוטנציאל האדיר של שיתוף הפעולה עם "סיסמה לכל תלמיד" ואני בטוח שאנו רק בתחילת הדרך ודברים גדולים עוד יותר יצמחו.

 

אבישי ג'יבלי, מנכ"ל ארגון "סיסמה לכל תלמיד": היום אנו נמצאים באירוע היסטורי שבו אנחנו משיקים מרכז חדשני במתחם ספורט שאין כמוהו  בארץ ובעולם. התוכנית "האדם לפני השחקן" תופסת מקום מרכזי בבתי הספר ונוגעת בקרב מיליון תלמידים. תודה למועדון מכבי חיפה שמאפשר לנו להנגיש ערכים כל כך חשובים לחברה בישראל.

 
"סיסמה לכל תלמיד" הוא ארגון חינוכי-ערכי לחיזוק המיומנויות הטכנולוגיות של ילדי ישראל. הארגון פועל כשני עשורים בפריסה ארצית רחבה ב-1,000 בתי ספר בכ-200 רשויות, עם מיליון תלמידים מכל המגזרים, שמשתתפים בתוכניות חינוכיות מגוונות.
 
"סיסמה לכל תלמיד", בראשות היו״ר אודי אנג׳ל, ממומן במלואו מתרומות של עידן עופר, חברת ,ICL קבוצת ,XT החברה לישראל ו- Energy .OPC
 

לפרטים נוספים ניתן לפנות ליועצי התקשורת של ״סיסמה לכל תלמיד״, חברת :TOGETHER [email protected] / 054-4300142 -  קורט מאיה