ניקיטה רוקאביצה חתם במכבי חיפה ל-3 שנים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ניקיטה רוקאביצה חתם במכבי חיפה ל-3 שנים
רביעי , 08/06/2016

ניקיטה רוקאביצה חתם במכבי חיפה ל-3 שנים

החלוץ האוסטרלי בן ה-29 הצטרף לירוקים: "קבוצה שאני אוהב. מחכה למשחק הראשון". רוני לוי: "שחקן מצוין שרצה מאוד לשחק אצלנו, הוא מתאים לנו מאוד"

החלוץ האוסטרלי, ניקיטה רוקאביצה, חתם היום (ד') במכבי חיפה לשלוש שנים.

ניקיטה רוקאביצה (29) נולד באוקראינה ובגיל 14 עבר עם משפחתו לאוסטרליה. ב-2007 הצטרף לקבוצת פרת' גלורי המקומית. השחקן זכה להתעניינות של קבוצות באירופה וב-2009 חתם בטוונטה אנסחדה ההולנדית. ב-2010 עבר רוקאביצה להרטה ברלין הגרמנית, עלה איתה מהליגה השנייה לבונדסליגה וב-2012 עבר למיינץ, שם שיחק תחת הדרכתו של מאמן דורטמונד כיום, תומאס טוכל. ב-2014 חזר למולדתו ובקיץ שעבר חתם בבית"ר ירושלים. רוקאביצה, שבחר לייצג את נבחרת אוסטרליה, רשם 13 הופעות במדיה וכבש שער אחד במשחק מול דרום קוריאה.

רוקאביצה אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח להגיע לקבוצה גדולה בישראל. זו סגירת מעגל. מכבי חיפה היא קבוצה שאני אוהב ומחכה כבר למשחק הראשון".

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר לאתר הרשמי: "ניקיטה הוא שחקן מצוין שעקבנו אחריו הרבה זמן, הוא בעל יכולות גבוהות ומתאים מאוד למכבי חיפה. בחרנו אותו לא רק בגלל היכולות על המגרש, אלא גם בגלל האישיות. הוא רצה מאוד לשחק במכבי חיפה. זה סוג השחקנים שאנחנו רוצים. אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

רוקאביצה. "קבוצה שאני אוהב" (גרפיקה: האתר הרשמי של מכבי חיפה)

רוקאביצה עם החולצה הירוקה (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)

רוקאביצה במדים הירוקים (צילום: ראובן כהן)