מנוי חניה: שאלות נפוצות ותשובות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מנוי חניה: שאלות נפוצות ותשובות
שני , 27/06/2016

מנוי חניה: שאלות נפוצות ותשובות

בעקבות שאלות רבות, ריכזנו עבורכם האוהדים את הנפוצות ביותר וענינו עליהן. צילום: אתר רשמי מכבי חיפה

למה עלה מחיר החניה?
בעקבות אכלוס שכונת נאות פרס הסמוכה לאצטדיון והשפעתה על הסדרי התנועה והחניה בסביבה, צפויים שינויים במערכי האבטחה ועלויות התפעול של מערך החניות. 
יש לציין, מועדון כדורגל מכבי חיפה עובד בשיתוף פעולה פורה ומוצלח עם הנהלת חברת האצטדיון ואנו עושים יחדיו את כל המאמצים על מנת להוזיל את עלויות התפעול ובכדי למנוע עליות מחיר נוספות. השת"פ נועד בין היתר בכדי להמשיך ולשמר את חווית הבילוי והצפייה באצטדיון מתוך מחויבות לשירות ברמה הגבוהה ביותר לקהל אוהדינו המסור והנאמן. 
 
למי יש זכות לרכוש חנייה?
העונה ניתנה זכות ראשונית לרכוש תו חניה לבעלי המנויים שהיה ברשותם תו חנייה מהעונה הקודמת ומחדשים את המנוי לענות 2016-17 (מספר חניות מוגבל).
 
למה בוצעה הגרלה?
ההגרלה בוצעה בין מחזיקי תו חניה לעונה הקודמת, שאינם מנויי יהלום או מנויי זהב.
 
מדוע מספר החניות שעומד למכירה קטן משנה שעברה?
מכירת תאי צפיה
הפיכת חלק מהחניות לציבוריות (אכלוס השכונה החדשה)
 
קיים פיתרון לאוהדים שלא זכו בהגרלה?
המועדון מנסה למצוא פתרונות לאוהדים שלא זכו בהגרלה. כדוגמת - קדימות במכירת חניות של אוהדים שזכו ולא מימשו זכייתם, מכירת תווי חניה זמניים.
עד ה-10.7 ניצור קשר עם כל מי שלא זכה וננסה לעזור.
 
מה לגבי חניות נכים?
מספר החניות המוקצות לרווחת בעלי המוגבלויות באצטדיון וכמותן עומדות בכל הוראות החוק והתקנות הרלוונטיות ואף הרבה מעבר לכך. המועדון אינו מפלה בין אוהדים בעלי מוגבלות לכלל האוכלוסיה, ומאפשר לכל אוהד לרכוש חנייה, בהתאם לכמות המוקצית למכירה.
נכה, שאינו מסתפק בחנייה על בסיס מקום פנוי, ומבקש להבטיח לעצמו חניה בכל משחק - יכול לרכוש תו חנייה למקום מסומן (מספר חניות מוגבל).
בנוסף, אנו נפרסם באתר ובאמצעים העומדים לרשותנו, לפני כל משחק, מיקום ופרטי נציג מטעם חברת האבטחה אשר בידיו מרוכזים תווים לחניות נכים על בסיס מקום פנוי. 
 
האם יש חניות בחינם?
לרשותכם, מקומות חנייה מצוינים ודרכי גישה נוחות במרחק של כ-9 דקות הליכה מאצטדיון "סמי עופר". כמו כן, אנו ממליצים להגיע באמצעות תחבורה ציבורית לשטח האצטדיון ובכך לחסוך זמן יקר.
 
 
צילום: אתר רשמי מכבי חיפה