השגרירים הוצגו
EN threads facebook youtube instagram tiktok
השגרירים הוצגו
מאת: האתר הרשמי , |  חמישי , 29/11/2018

השגרירים הוצגו

רגע לפני שריקת הפתיחה בדרבי, פרויקט "שגרירים של כבוד" של מכבי חיפה יצא לדרך באופן רשמי. הערב (שבת) נערך טקס מרגש ובו הוצגו השגרירים לעיני יציעים מלאים בסמי עופר. בפרויקט, ביוזמתו של נשיא המועדון, יעקב שחר, לוקחים חלק שחקני העבר המפוארים, אדורם קייסי, איתן אהרוני, זאהי ארמלי, ציון מרילי ואלון חרזי. צילומים: ראובן כהן, האתר הרשמי



שחקני העבר, אדורם קייסי, אלון חרזי, ציון מרילי, זאהי ארמלי ואיתן אהרוני הוצגו רגע לפני שריקת הפתיחה בדרבי בטקס מרגש לעיני יציעים מלאים בסמי עופר. במהלך הטקס הוצג סרטון עם רגעי העבר שלהם במועדון. מכבי החלה לפני כשבועיים בפרויקט ביוזמתו של נשיא המועדון, יעקב שחר. לכל אחד משחקני העבר יהיו ימי פעילות חודשיים, שיכללו שני משחקי בית ופעילות אחת מטעם המועדון. השגרירים ייקחו חלק במגוון פעילויות, כשבין היתר יקיימו פגישות עם קבוצות מחלקת הנוער.
השגרירים ישולבו באופן משמעותי במפגשים שבין האוהדים למועדון. מפגשים שמטרתם תהיה לחבר את הקהל עם המסורת והעבר של המועדון ולהעניק אוזן קשבת לאוהדים. למפגשים יוזמנו כ-20 אוהדים (בכל מפגש) לדיון פתוח בנוכחות נציג המועדון, שחקן הקבוצה הבוגרת ושגריר. דבר נוסף הוא בפעילות למען הקהילה. השגרירים יצטרפו לשחקני הקבוצה הבוגרת למספר פעילויות. באתר הרשמי של המועדון עלה דף מיוחד על הפרויקט שמכיל מידע וסרטון.



לאחר השקת התוכנית שוחחנו עם השגרירים שסיפרו עליה מנקודת מבטם.
 
אדורם קייסי: "תכנית השגרירים היא רעיון מצוין ועבורי זו עוד אחת מנקודות הציון הרבות בחיבור עם המועדון. יש לי עם מכבי חיפה קשר ארוך שנים בצורה הכי משמעותית וחזקה שיש, כשחקן, כמנהל קבוצה ועכשיו כשגריר. זה כבוד גדול בשבילי להיות שוב חלק מהמועדון ולייצג אותו באהבה ובשמחה".

איתן אהרוני: "הפרויקט הזה הוא עוד צעד מוביל וראשוני לחיזוק מעמד המועדון. יש לי סיפוק אדיר מהתוכנית הזו. המועדון שלנו הוא חדשני ואירופאי בכל קנה מידה. אנו מרגישים שייכים ושמחים שיש לנו את האופציה להביע דעה ולשתף במחשבות בפני ראשי המועדון. הפרויקט אמנם עוד בחיתולים, אבל אנחנו מרגישים את התמיכה ברחוב החיפאי ואין מאושר יותר ממני שבאפשרותי לתרום ולהפוך את המועדון לגדול וחזק יותר".

זאהי ארמלי: "זו תוכנית נפלאה שתוכל כבר בעוד מספר חודשים להיחשב כהישג. אני שמח שביחד עם החברים ניתנה לנו האפשרות לעזור ולתרום מהיכולות שלנו. חשוב לי באופן אישי לקשר בין הקהל הצעיר למועדון. לגשת  לבתי הספר ולהעביר לילדים את ההיסטוריה הנפלאה של המועדון הזה. אני שמח שבנוסף יש לנו את האפשרות להיות שותפים ולהעלות רעיונות בפני הנהלת הקבוצה. כייף להיות שייך באופן רשמי למכבי".

אלון חרזי: "זהו פרויקט מבורך. אני חושב שהשגרירים יכולים לעזור מאוד למועדון, הן מבחינת קשרי קהילה והן מבחינת תובנות מקצועיות. בעזרת הניסיון שלנו אנו יכולים לעזור בקידום צעירים וגם לשחקנים יותר מנוסים . אני שמח שיהיה לנו את הקשר המיידי והישיר עם הקהל ואנו נהיה עוד גוף שמקשר בין האוהדים לקבוצה. יש דברים שהמועדון לא מגיע אליהם ובדיוק בשביל זה אנו נהיה שם. אין מאושר ממני לספר על המסורת וההישגים של המועדון".
 

ציון מרילי: "הפרויקט הזה הוא רעיון נהדר. זהו רעיון שחשוב למועדון וליענקלה. הנתינה לקהילה על כל מגזריה זהו נושא שמכבי חיפה עוסקת בו המון שנים ותורמת לקהילה. חשוב מאוד הקשר עם הקהל שלנו בחיפה, ברחבי הארץ ובעולם. חיבוק שחקני העבר ושימור המסורת זהו צעד מבורך. אנו גאים לדבר עם דור העתיד של מכבי חיפה ולהיות מנטורים שלהם. גם בזמנים פחות טובים המועדון חושב כל הזמן קדימה. נאמר את הדעה שלנו גם אם זו ביקורת ונהיה בקשר רציף עם ההנהלה. הרעיון הזה של השגרירים הוא פשוט אדיר".