"עם החולצה, למען הסמל"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
"עם החולצה, למען הסמל"
מאת: האתר הרשמי , |  שישי , 28/12/2018

"עם החולצה, למען הסמל"

מועדון הכדורגל של מכבי חיפה ממשיך לתמוך בקבוצת כדורגל החירשים של חיפה: "אריות חיפה". היום (שישי), שגריר הכבוד, איתן אהרוני, ביקר באימון הקבוצה והעניק לספורטאים ציוד ותלבושות.


מועדון הכדורגל מכבי חיפה ממשיך בשיתוף הפעולה ובתמיכה בקבוצת כדורגל האולמות של מועדון הספורט של החירשים בחיפה: "אריות חיפה". כמדי שנה הועברו ל"אריות" תלבושות של המועדון.

שגריר הכבוד, איתן אהרוני, והמנהל האדמיניסטרטיבי, רועי שני, ביקרו היום ( שישי) באימון הקבוצה, שוחחו עם השחקנים ומנהלי הקבוצה וכאמור העבירו לידיהם את הציוד. אהרוני אמר לאתר הרשמי: "כיף לראות את אוהדי הקבוצה שהם גם ספורטאים ובמקביל משחקים את המשחק לשם ההנאה והכבוד העצמי. אני בטוח שהם מייצגים את הסמל שעל החולצה בכבוד. שמחתי להתרשם מפרוייקט בעל עוצמה כזאת". מנהלת הקבוצה, חן ברקוביץ, הודתה לקבוצה על שיתוף הפעולה רב השנים ואמרה: "השחקנים התרגשו ללבוש את בגדי המועדון. לייצג את שמה של מכבי חיפה מול כל שאר קבוצות הליגה. זה מעניק לנו תחושה של שייכות ושל כבוד". מועדון הספורט לחירשים בחיפה שם דגש על פיתוח וקידום ספורטאים חירשים וליקויי שמיעה באיזור הצפון. יש לציין שבקבוצה עצמה ישנם 3 שחקנים שנמנים על סגל נבחרת ישראל והליגה מונה 10 קבוצות ומתנהלת בכל הארץ.