מכבי חיפה סיימה את משחק האימון השני שלה מול גנט הבלגית בתיקו 1:1
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה סיימה את משחק האימון השני שלה מול גנט הבלגית בתיקו 1:1
מאת: יצחק הברמן , |  שבת , 08/07/2006

מכבי חיפה סיימה את משחק האימון השני שלה מול גנט הבלגית בתיקו 1:1

שבעה חודשים אחרי שעזב את מכבי חיפה, שב הקפטן יניב קטן (כדאי להתחיל להתרגל...) וכבש את שער השוויון מול הבלגים שלא ניצלו הרחקה שנויה במחלוקת של מאור מליקסון וסיימו בתיקו מול האלופה הישראלית. משומר וקייסי שותפו לראשונה




188 ימים אחרי שקיבל פרחים ותשואות באצטדיון בלומפילד לקראת יציאתו לקריירה באנגליה, שב הקפטן יניב קטן לכבוש במדי האלופה הישראלית.
לא, אין כאן טעות. קטן, יחד עם אלון חרזי מונו על ידי המאמן רוני לוי לענוד את סרט הקפטן לסירוגין. היום היה זה תורו של קטן שערך הופעת בכורה מחודשת, אחרי שהחמיץ את המשחק מול לוקומוטיב סופיה עקב מחלה.



המאמן רוני לוי המשיך גם הפעם להריץ את ההרכב שהפסיד לבולגרים (3:1) לפני שלושה ימים. רק קטן החליף את ארבייטמן.
חיפה פתחה עם דוידוביץ, חרזי, אולארה, קינן, מגרלשווילי, אנדרסון, סואן, מסודי, בוקולי, קולאוטי ויניב קטן.
הבלגים עלו ליתרון ראשון בדקה ה- 23 אך יתרונם החזיק מעמד ארבע דקות בלבד. אלן מסודי התחבולן הגיח משמאל, הוכשל ואת בעיטת העונשין ניצל יניב קטן עד תום וקבע 1:1. ראוי להזכיר, כי את שערו במדים הירוקים כבש קטן לפני תשעה חודשים, במשחק מול הפועל נצרת-עילית (1:2) במחזור השישי של הליגה.
במחצית השניה ערכו שני המאמנים חילופים רבים. בחיפה נכנסו ארבייטמן, מליקסון והרכש הטרי, אייל משומר במקומם של עבאס סואן, דקל קינן ורוברטו קולאוטי. אלון חרזי עבר לשחק כבלם קדמי.
מסודי הספיק לחטוף כרטיס צהוב לפני שהוא, בוקולי ודוידוביץ הוחלפו על ידי גזל, רפאלוב ותום אל-מדון(60). חמש דקות מאוחר יותר הופעת בכורה עונתית לאדורם קייסי שלא פתח עקב רצון הצוות המקצועי לא להעמיס על הרגישות ברגלו.



בדקה ה- 75 חיפה נותרה בעשרה שחקנים אחרי שמאור מליקסון ראה את הכרטיס האדום בעקבות תקרית עם שחקן מקומי. החילוף האחרון, ג'יירמו ישראלביץ במקום יניב קטן(82).