ג'וש נפגש עם ילדי פנימיית "אחוזת ילדים"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ג'וש נפגש עם ילדי פנימיית "אחוזת ילדים"
ראשון , 27/12/2020

ג'וש נפגש עם ילדי פנימיית "אחוזת ילדים"

השוער הירוק קיים שיחת זום מעשירה ומרתקת בהם חשף באיזה תפקיד שיחק בילדותו (לא כשוער), סיפר על ההתמודדות עם חיים רחוק מארה"ב ועל הדרכים לשאת "יום רע"

ביום רביעי האחרון התקיים מפגש בזום בין ג'וש כהן לילדי פנימיית "אחוזת ילדים" בחיפה.
ג'וש סיפר לילדים על הדרך שעבר עד שהגיע למכבי חיפה, והעביר מסרים של כבוד, סובלנות, קבלת האחר ונגד אלימות וגזענות.
לאחר מכן ענה לשאלות הילדים.
ג'וש גילה לילדים שהוא משחק כדורגל מגיל 3 ושעד גיל 8 הוא שיחק גם בעמדת המגן השמאלי.
ג'וש נשאל על התמודדות כקבוצה עם מישהו שחווה "יום רע", ועל ההתמודדות שלו עם הגעגוע לבית. השוער ענה שבקבוצה תומכים בשחקן שנמצא בתקופה לא כל כך טובה, גם במסגרת האימונים וגם במשחקים. מנסים לעודד אותו. והגעגוע לבית תמיד קיים, אבל כשעוטפים אותך ואוהבים אותך כמו במכבי חיפה, זה מאוד מקל.
ש', מרכזת החוגים בפנימייה, סיכמה: "היה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. ממש נהדר. אוהדים של הקבוצה ממש שמחו על המפגש הזה, אפילו חבר'ה שהם לא אוהדים של מכבי קיבלו מידע מעניין מג'וש על ערכים ואופן והתנהלות של דברים. תודה רבה לכם!".
 
יוסי סרגוסי, מנהל "אחוזת ילדים" כתב לגוש:
 
Dear Josh! Thank you very much for speaking with Achuzat Yeladim's students yesterday. Not only you're a great goalkeeper, you're a great person as well! Wish you all the best and keep up the good work till winning the championship and going to the national team. You deserve it both! I would like to invite you to the boarding school to thank you in person..(Netta and Iad were here already).Good luck and all the best. Yossi Achuzat Yeladim's director.????