בכר: "נעשה הכל כדי לשמח את הקהל שלנו"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
בכר: "נעשה הכל כדי לשמח את הקהל שלנו"
שבת , 24/07/2021

בכר: "נעשה הכל כדי לשמח את הקהל שלנו"

מאמן הקבוצה התייחס במסע"ת לקראת המשחק נגד מכבי ת"א באלוף האלופים. פלאניץ': "אנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות"


הירוקים קיימו מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30), נגד מכבי ת"א בגמר אלוף האלופים שייערך באצטדיון סמי עומר. תחילה, התייחס ברק בכר להתמודדות הצפויה: "אנחנו לקראת משחק מאוד חשוב מבחינתנו , משחק על תואר, משחק שגם ניצחון בו מקנה עליה לחצי גמר גביע הטוטו שזה תואר נוסף, אז אנחנו באים בכל הרצינות למשחק הזה עם הרכב הכי חזק שיעמוד לרשותנו. נעשה הכל כדי לשמח את הקהל שלנו, זה מגרש ביתי עם קהל ביתי שיהיה ברובו ירוק ונעשה הכל בשביל לשמח את הקהל הזה"

המאמן נשאל על ההכנה וההתקדמות של הקבוצה בחודש האחרון וענה: "כמו שאמרתי, אנחנו בתקופה של הכנה, הכל התחיל כל כך מהר, מבחינתי זאת הייתה ההכנה הכי קצרה שלי כמאמן. שבוע מחנה אימון ואחרי שבועיים וחצי משחק ראשון ומשחק קשה ולצערי, לא הצלחנו לעבור ולא עמדנו במשימה הראשונה אבל צריך להמשיך.

בכר המשיך ואמר: "לאט, לאט אני כן מרגיש את השחקנים נכנסים לעניינים, נכנסים לחדות, לכושר, עדיין, זה תהליך וגם במשחק האחרון היו דברים יותר טובים אבל עדיין ברור לי ולשחקנים שיש לנו עוד הרבה לאן להשתפר, לאן להתקדם ואני מקווה שנוכל לראות את זה כבר מחר וגם בהמשך".

ברק גם נשאל על דעתו בנוגע לזכיה של אבישי סמברג במדלית הארד במשחקים האולימפיים בטוקיו: "שמחתי כמו כל עם ישראל לראות את הזכיה במדלית הארד, אני בטוח שיהיו עוד בהמשך, כיף גדול ונמשיך לעקוב". 

גם בלם הקבוצה, בוגדן פלאניץ', התייחס למשחק הצפוי: "זה משחק גדול, אנחנו מתייחסים אליו בשיא הרצינות, זאת הזדמנות לזכות בגביע נוסף, אז נעשה את המיטב לשחק טוב יותר מהמשחק האחרון ונבוא לנצח. יש לנו סגל עמוק ואני בטוח שהצוות יכין אותנו היטב למשחק".