הנוער פותחים עונה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער פותחים עונה
שבת , 21/08/2021

הנוער פותחים עונה

אלופת המדינה בשנתיים האחרונות, תפתח היום את העונה מול הפועל ק"ש, עם סגל כמעט חדש לחלוטין. המאמן, בני לם: "יום חג. גם העונה יש לנו שתי מטרות - לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת ולזכות בכל התארים". צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

ליגת העל לנוער יוצאת לדרך!
מכבי "הרדי" חיפה, אלופת השנתיים האחרונות, תפתח היום את עונת 21/22 כשתארח את הפועל קרית שמונה בקצף (שבת, 17:45, שידור ישיר בערוץ הספורט).
לרשותו של המאמן, בני לם, יעמוד סגל שברובו חדש, עם מספר גדול של שחקנים שעלו מקבוצת נערים א'.

חריגי הגיל יהיו אדר אזרואל, רועי אלימלך ונבו שדו. כששחקנים שימשיכו שנה נוספת בקבוצת הנוער הם איתמר גורי, אושר  אליהו, ליאב זלקינד, תומר כהן, מוחמד עמאר וספיר רזון.
הקפטן, רוי קטרי, שכזכור קרע את הרצועה הצולבת, -ממשיך בתהליך השיקום שלו.
השחקנים שעלו מנערים א': אורי בן שושן , זיו לי , זיו בן שימול, עילאי פיינגולד, יונתן ליש, ענאן חלאילי, נור עותמאן, עידו אלמישלי, מרלי נועם, צגה בנימין ושטו סהר (כולם משנתון 2004).
שחקני שנתון 2003 שחזרו מהשאלה: עדן אוטאצ'י (מראשון לציון) ותבור חוטר (מהפועל רעננה) וג'וליאן שלופה (מנוף הגליל).
השחקן הזר של הקבוצה הוא סייני קולי, המכונה "באבא".
שחקנים חדשים שהצטרפו: ספיר שחף (הגיע מקרית שמונה), ליעד לוי (הגיע מבאר שבע) וליאם חרמש (שהגיע מרעננה).
השוערים: ליאב זלקינד , תומר כהן ואורי בן שושן.
הצוות המקצועי של הקבוצה: בני לם (מאמן) לירן פינטו (ע. מאמן), עידו נחושתאי (מאמן השוערים), ערן לוין (מנהל קבוצה), יניב ברנשטוק (מאמן כושר), עידן יונה (אנליסט).

בני לם, שזכה עם הקבוצה באליפות בשנתיים האחרונות, אמר לאתר הרשמי: "פתיחת עונה מבחינתי זה יום חג. זו העונה השלישית שאני פותח במכבי חיפה, הקבוצה היא קבוצה חדשה כמעט לגמרי. קבוצה בה רוב השחקנים עולים מנערים א'. אבל כמו שכולם מכירים את המועדון בכלל ואותי בפרט, אנחנו באים בשיא המוטיבציה ללכת על כל תואר אפשרי, כשמטרת העל היא לקדם שחקנים לקבוצה הבוגרת, כמו שהיה פה במהלך השנתיים הקודמות שלי כמאמן ויאללה, ירוק עולה".


"באים בשיא המוטיבציה". בני לם


אתם יכולים לקרוא לו "באבא". הזר החדש, סייני קולי