תודה יובל, אוהבים אותך
EN threads facebook youtube instagram tiktok
 תודה יובל, אוהבים אותך
רביעי , 12/01/2022

תודה יובל, אוהבים אותך

הקשר יובל אשכנזי עוזב את מכבי חיפה לאחר שתי עונות וחצי מוצלחות. יעקב שחר: "אנחנו אוהבים אותך". אלברמן: "מודל ודוגמה לספורטאי ענק". בכר: "מקצוען ברמות הכי גבוהות שאימנתי". בן דב: "בין המובילים לשינוי במכבי חיפה"

תודה, יובל אשכנזי!
הקשר, שהגיע בעונת 19/20 למכבי חיפה, עוזב לאחר שתי עונות וחצי וזכיה באליפות המדינה.
אשכנזי רשם במדים הירוקים 78 הופעות בליגה, בגביע ובאירופה, בהן כבש 17 שערים.
אתמול, בארוחה שלאחר המשחק, נפרדו השחקנים מיובל. נשיא המועדון, יעקב שחר, נפרד מיובל במהלך הארוחה ואמר: "יובל אנחנו אוהבים אותך. אני מאחל לך שתצליח. תודה לך על הכל".
המנהל המקצועי, גל אלברמן: "מודים ליובל על תקופה נפלאה בירוק. יובל היווה מודל ודוגמה לספורטאי ענק על המגרש ומחוצה לו. אנחנו גאים על דרכינו המשותפת יחד ומאחלים לו הצלחה מרובה בהמשך דרכו המקצועית".
מאמן הקבוצה, ברק בכר: יובל הוא אחד השחקנים שמסמלים יותר מכל את השינוי של מכבי חיפה של השנים האחרונות. הגיע מלמטה, מליגה א' ועשה  את הדרך עד לטופ של הכדורגל. אישיות יוצאת דופן, שחקן מקצוען ברמות הכי גבוהות שאימנתי. גם כשהוא שיחק יותר וגם כשפחות, תמיד בא למחרת, בלי פרצופים ועשה את האימון הכי טוב ורצה תמיד ללמוד וזה לא מובן מאליו. למרות שהדברים השנה פחות הסתדרו, הוא תמיד היה אופטימי ותמיד היה חיובי. החלטנו שני הצדדים שעדיף לו ללכת לשחק, כי מגיע לו לשחק. אני מאחל לו הצלחה מכל הלב, כי הכי מגיע לו"
מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "יובל הגיע למכבי חיפה שהיתה אחרת ממה שהוא עוזב אותה. עם השקט שלו, היכולת להתמודד ולהדביק אחרים באמונה וברצון, הוא היה בין המובילים לשינוי. יובל הוא אדם מדהים. אמנם לא גדל במכבי, אבל ללא ספק הד.נ.א שלה. מאחל ליובל בהצלחה ותמיד תהיה לו פינה חמה בלבבות של כולנו".
מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה ליובל על התקופה בירוק ומאחל לו המון בהצלחה בהמשך.