מכבי חיפה למען "סיכוי שווה"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי חיפה למען "סיכוי שווה"
רביעי , 19/01/2022

מכבי חיפה למען "סיכוי שווה"

שיתוף פעולה מרגש נרקם בין מועדון כדורגל מכבי חיפה לבין המיזם החברתי "סיכוי שווה", במטרה לשלב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה. מדובר בפרויקט דגל עבור המועדון, שבמהלך החודשים הקרובים יסייע בהשגת המטרה החשובה. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "צריך להירתם ולקלוט את האנשים המדהימים הללו"

מועדון כדורגל מכבי חיפה שמח לבשר על שיתוף פעולה מרגש וחשוב עם המיזם החברתי "סיכוי שווה", שמטרתו לשלב אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה. לא מדובר בעמותה, אלא בקהילה וירטואלית הקיימת כבר שנים, הפועלת בהתנדבות בלבד, ללא מנגון רווח ומעוניינת בסך הכל להעניק סיכוי שווה לבעלי מוגבלויות למצוא תעסוקה ולהשתלב בחברה. יש לציין, בזכות פעילותה של הקהילה, כ-400 אנשים בעלי מוגבלות מצאו מקום עבודה. יחד עם זאת, ישנם אנשים נוספים אשר מעוניינים בסיכוי שווה ולכן המועדון החליט להירתם לעשייה הערכית והחשובה כל כך. 

 

במסגרת שיתוף הפעולה עם "סיכוי שווה" המועדון יידאג מדי חודש לפרסם כאן ובכל הרשתות החברתיות הרשמיות, אנשים אשר כל רצונם הוא להשתלב בעבודה ובחברה. אנו מאמינים ששיתוף הפעולה והפניה אל קהל אוהדינו הגדול והנפלא, יביא לחשיפה רבה ויסייע בהשגת המטרה.
 

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב: "המיזם החברתי 'סיכוי שווה' הינו מיזם חשוב מאוד ואנו כמועדון כדורגל מכבי חיפה שמחים לקחת בו חלק. השילוב בשוק העבודה של דורשי העבודה הכרחי ולכן צריך להירתם ולקלוט את האנשים המדהימים הללו".

 

מייסד "סיכוי שווה", אורן הלמן: "כולנו מתרגשים מאוד משיתוף הפעולה הכי ערכי שיש, בין מועדון כדורגל מפואר, שבוחר לתת סיכוי שווה לשילוב של אנשים עם מוגבלות בעבודה ובחברה לבינינו. יש אמירה משמעותית במהלך הזה, אבל גם ברמה המעשית - יותר חשיפה למחפשי עבודה מגדיל את הסיכוי שלהם למצוא עבודה, ושילוב בעבודה הוא המפתח לשילוב בחברה!"