ניצחונות לקבוצות נערים ב'
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ניצחונות לקבוצות נערים ב'
ראשון , 08/05/2022

ניצחונות לקבוצות נערים ב'

"יהויכים" ו"גולדשנפלד" הן היחידות במחלקה (מלבד) הנוער שעדיין משחקות בליגה. איציק הברמן מסכם שני ניצחונות פנטסטיים של שתי הקבוצות. צילום: ג'ו הירש, האצר הרשמי

מלבד קבוצת הנוער הממשיכה לשחק בליגת העל, נותרו רק שתי קבוצות נערים ב' בפעילות והשבת הצליחו לנצח ולא סתם, בצורה דרמטית.

מכבי "יהויכים" חיפה כבר לא תזכה השנה בתואר כלשהו. יחד עם זאת, כרגע היא נאבקת על יוקרתה ועל המקום השני בטבלת ליגת העל. חניכיו של עודד ברנע ארחו את האלופה שבדרך, מכבי פתח תקווה אשר לא נוצחה השנה. והנה, במגרש ב"קצף" הספיק שער של אוראל אלקלעי בדקה ה-26 להכניע את שוער האורחים ולקבוע הפסד של האורחים שלא נכנעו בקלות. צהלות השמחה של החיפאים העידו כמה חשוב היה להם לסיים עונה מאכזבת עם ניצחון יוקרתי. כאמור, המנוצחת כבר הוכתרה אבל נותר המאבק על המקום השני, שלושה מחזורים לסיום. מכבי תל אביב (67), מכבי "יהויכים" חיפה (63) ומכבי נתניה (62) מאמינות בסגנות.

ריאל מדריד לא לבד. גם קבוצת נערים ב' מכבי חיפה גולדשנפלד הוכיחה שהיא מסוגלת לחולל מהפך בתוספת הזמן ולנצח. הכול היה מוכן להפסד ביתי שני לקבוצתה של ענבל נמני-קנפו שפיגרה בתוצאה משער שספגה בדקה ה-37 מבעיטת עונשין. החברים בירוק לא ויתרו, המתינו לתוספת הזמן ובתוך שלוש דקות הפכו את התוצאה הודות לשעריהם של אמיר יאסין (81) והבטמו טדסה (84) כדי לנצח את מכבי עמק חפר 1:2 כמו בסיבוב הראשון. המקום הרביעי (61 נקודות) הובטח.