מחלקת הנוער סיכמה עונה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מחלקת הנוער סיכמה עונה
שישי , 27/05/2022

מחלקת הנוער סיכמה עונה

האירוע, שנערך באודיטוריום, עמד בסימן כור היתוך אשר מגשר על תרבויות שונות ובמסגרתו גם הוענקו תארי יקיר המועדון לאנשים מיוחדים שתרמו מקצועית וערכית למחלקת הנוער וכן נערכה פרידה ממנכ"ל המועדון, אסף בן דב. צילום: ראובן כהן האתר הרשמי

אירוע סיום העונה של מחלקת הנוער התקיים השבוע באודיטוריום בחיפה ועמד בסימן כור היתוך אשר מגשר על תרבויות שונות.

אל האירוע הגיעו כל שחקני המחלקה מקצף ומנהלל, הצוותים המקצועיים וראשי המועדון: סגן הנשיא, עוזי מור, אור שחר, אסף בן דב, איציק עובדיה, גל אלברמן, מנהל מחלקת הנוער הנכנס, עופר פביאן ושגרירי המועדון, ציון מרלי, ג'ובאני רוסו, זאהי ארמלי ואיתן אהרוני.

באירוע, כמו במהלך כל השנה במחלקת הנוער, הודגש אחד מההישגים של המחלקה שכלל לא קשור לניצחונות והפסדים וזהו ניצחון האדם שנימצא לפני השחקן, ניצחון של ערכיות ושל כבוד הדדי, ניצחון האחדות, קבלת האחר והשונה.

במהלך האירוע הוענקו תארי יקיר המועדון לאנשים מיוחדים שתרמו מקצועית וערכית למחלקת הנוער:

מנהל המתקנים של המועדון, ציון ביטון, שעובד במכבי חיפה למעלה מ-50 שנה.

למאמן במחלקת הנוער, וילי בלניקוב, שנמצא במחלקת הנוער כבר מעל 30 שנה.

לאלכסנדר (סשה) רובינצ'יק, שעובד כמעסה במועדון 31 שנה, בן בבוגרים ובשלוש השנים האחרונות במחלקת הנוער.

למנהלי כפרי הנוער ויצ"ו נהלל וכפר גלים - גליה אלף ודני גילדין.

ואיילין ופרד גולד, ידידי אמת של מדינת ישראל ושל מכבי חיפה, שתומכים ומלווים מקרוב ומרחוק את מחלקת הנוער במשך שנים, תורמים לקהילה, לקירוב הלבבות ולמתן הזדמנות שווה לכל ילד ונער שחולם לשחק כדורגל.

באירוע נערכה גם פרידה מרגשת ממנכ"ל המועדון היוצא, אסף בן דב, שליווה במשך שש שנותיו במועדון את מחלקת הנוער בצורה צמודה ביותר.

ילדי המחלקה הכינו לאסף סירטון פרידה מיוחד ומרגש.

את האירוע הנחה השחקן, הבדרן וכוכב הילדים, אוראל צברי והופיעו בו הזמרת החיפאית שכתבה את השיר לאירוויזיון, מאי ספדיה ולהקת ביג בנד חיפה בניהולו המוסיקלי של דניס ווֹל, שביצעו גרסה מיוחדת לשיר האליפות.