קבוצת הספיישל אולימפיקס סוגרת עונה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קבוצת הספיישל אולימפיקס סוגרת עונה
שישי , 03/06/2022

קבוצת הספיישל אולימפיקס סוגרת עונה

השחקנים הנהדרים של מכבי ספיישל חיפה, התאמנו לאורך כל העונה במסגרת של מחלקת הנוער של המועדון. המנכ"ל, איציק עובדיה: "מדהים לראות שדרך הכדורגל, אנחנו מצליחים לגרום להם להיות שווים. גאים על כך שהם חלק מהמשפחה בירוק"

הקבוצה הכי מיוחדת במועדון כדורגל מכבי חיפה סוגרת עונה.

קבוצת הספיישל אולימפיקס, המורכבת משחקנים מיוחדים ומוכשרים מכבי ספיישל חיפה, התאמנה לאורך עונה שלמה ב"קצף" ובמסגרת המחבקת של מחלקת הנוער של המועדון.

לאחר שהשתתפו בשבוע שעבר כמו כל קבוצות המחלקה באירוע סוף השנה באודיטוריום, השבוע, כאמור, סיימה הקבוצה את העונה ולשחקנים חולקו גביעי הוקרה על ההשקעה האדירה והדבקות במטרה לאורך כל העונה.

מאמנת הקבוצה, רונה סלם, הודתה בדברי הסיום: "אני רוצה להודות למחלקת הנוער של מכבי חיפה, שפתחו בפנינו את הבמה הזו. ליניב לוגסי, ליאת וכמובן לאיציק עובדיה ולעוד רבים וטובים אחרים שעומדים מאחורי כל הגוף הזה שנקרא מחלקת הנוער של מכבי חיפה ונותנים לשחקנים האלה את הבמה ואת הכבוד להיות משויכים למועדון הזה".

מנכ"ל המועדון ומי שעמד בראש מחלקת הנוער עד לפני מספר ימים, איציק עובדיה, הוסיף: "במועדון כדורגל מכבי חיפה מוצאים חשיבות עליונה גם בתפקידנו כגורם משמעותי בקהילה. החזון מאחורי שילוב שחקני ספיישל אולימפיקס בעלי צריכים מיוחדים, הוא מתן הזדמנות שווה, בלי הפרדה, בלי נפרדות. מדהים לראות שדרך הכדורגל, אנחנו מצליחים לגרום להם להיות שווים ומקבלים כל אחד כמו שהוא. בתפיסה הזו אנחנו מחנכים את שחקני המחלקה לקבלת האחר והשונה. מדובר בקבוצה מדהימה שמאמנת רונה סלם והמאמן אמיר שמלה וקיימת אינטראקציה חיובית מאוד סביב הקבוצה בתוך המחלקה. כל ילד הוא עולם ומלואו ואנחנו גאים שהם חלק מהמשפחה בירוק".

רכז הכדורגל של ספיישל אולימיפקס, אריאל ברק: "אני רוצה להודות למועדון הכדורגל מכבי חיפה על שנה מדהימה. נתתם הכל לקבוצה מיוחדת ונפלאה וללא ספק הם קיבלו כלים מקצועיים ובעיקר חברתיים לחיים. תודה על שהזמנתם אותם לאירוע סיום ונתתם להם תחושת שוויון נפלאה".