WELCOME FRANTZDY
EN threads facebook youtube instagram tiktok
WELCOME FRANTZDY
שישי , 01/07/2022

WELCOME FRANTZDY

החלוץ פרנזי פיירו מהאיטי חתם במכבי חיפה לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת, לאחר שסומכה העברתו מקבוצתו הצרפתית. פיירו, שרשם במדי נבחרת ארצו 22 הופעות, מגיע מגנגאן, במדיה כבש בעונה האחרונה 15 שערים ובישל עוד 4. לאחר החתימה אמר: "מתרגש מאוד לפתוח פרק חדש בחיים שלי". אלברמן: "יוסיף לקבוצה איכות, פיזיות ומנהיגות"

ברוך הבא פרנזי פיירו!

החלוץ בן ה-27, נחת לפנות בוקר בישראל, עבר את הבדיקות הרפואיות וחתם בקבוצה לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. זאת לאחר שסוכמה העברתו מול קבוצתו הצרפתית.

פיירו נולד בהאיטי וגדל במסצ'וסטס ארה"ב. במשך ארבע שנים הוא שיחק ולמד בקולג'ים בארצות הברית ((Northeastern University, Coastal Carolina University ובגיל 21 שיחק ברידינג יונייטד מליגת הפיתוח האמריקאית. משם עבר למוסקרון מהליגה הבלגית הבכירה ובשלוש העונות האחרונות הוא משחק בגנגאן מהליגה הצרפתית השנייה, שם רשם 78 הופעות, כבש 28 שערים ובישל עוד שישה.

לפיירו יש 22 הופעות במדי נבחרת האיטי, בהן הוא כבש 14 שערים.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו מכבי חיפה עם שאיפות גדולות. אני מתרגש מאוד לפתוח פרק חדש בחיים שלי, עם האוהדים הנפלאים האלה והאצטדיון המדהים הזה. מחכה כבר לעלות על הדשא".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר: "שמחים  על הצטרפותו של פרנזי פיירו. פרנזי יוסיף לקבוצה איכות, פיזיות ומנהיגות. אנו מאחלים לו התאקלמות מהירה, רגעים משמחים וכמובן שערים רבים. ברוך הבא לביתך החדש והירוק פרנזי פיירו".