רחוב ישעיהו שווגר
EN threads facebook youtube instagram tiktok
רחוב ישעיהו שווגר
רביעי , 10/08/2022

רחוב ישעיהו שווגר

טקס לקריאת רחוב על שמו של אחד מגדולי הבלמים בהיסטוריה של מכבי ושל נבחרת ישראל, התקיים הבוקר בשכונה שצפויה להבנות במבואותיה הדרומיים של העיר. בטקס לקחו גם חלק שחקני והצוות המקצועי של הקבוצה ממחלקת הנוער אשר קרויה על שמו וכן שחקני עבר של המועדון. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי

 רחוב שווגר!

הבוקר נערך במבואות הדרומיים של חיפה, בסמוך לסמי עופר, טקס לקריאת רחוב על שמו של ישעיהו שווגר ז"ל, אחד מאגדות מכבי חיפה בעבר ושחקן נבחרת ישראל במונדיאל ההיסטורי של מקסיקו 70.

בטקס, שנערך במעמד ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, השתתפו בני משפחתו, שחקני עבר של מכבי חיפה בהם שגריר המועדון, ציון מרילי, וכן שחקני ואנשי הצוות של קבוצת טרום א' של המועדון, מכבי "ישעיהו" חיפה, הקרויה של שמו.

מאמן קבוצת טרום א', אפי סבג, אמר בטקס: "אני עומד פה נרגש על כך שזכיתי לאמן את קבוצת מכבי 'ישעיהו' חיפה. שמו של שווגר יצא למרחוק ברחבי הארץ ובעולם כבלם אלמותי. לשווגר היתה קריירה מפוארת והוא היה אחד מיחיד הסגולה שהשתתפו עם נבחרת ישראל במשחקי גביע העולם. בשם הנהלת מכבי חיפה, אני מודה על הזכות להשתתף בטקס חשוב זה".

ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם: "שווגר ז"ל חי ונשם כדורגל בכל רגע בחייו. אישיותו הייחודית, הן על המגרש והן מחוצה לו, ומקצועיותו הבלתי מתפשרת, היוו עבורו דרך חיים של ממש, ועבור ממשיכי דרכו - דוגמא ומודל להערצה וחיקוי. מהיום, שמו של ישעיהו שווגר ז"ל יופיע לא רק בספרי ההיסטוריה של מועדון מכבי חיפה, בו דרך כוכבו, אלא גם באלו של העיר חיפה כולה".