ברוך הבא, דילן
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא, דילן
רביעי , 31/08/2022

ברוך הבא, דילן

הבלם הצרפתי דילן בטובינסיקה נחת שלשום בלילה בישראל, עבר בדיקות רפואיות וחתם בקבוצה עד לסוף העונה. הבלם יעבור בהשאלה מקבוצתו הפורטוגלית כשלמכבי יש אופציה לרכישת הכרטיס שלו. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

וולקאם דילן בטובינסיקה!

הבלם הצרפתי בן ה-26 נחת שלשום בלילה בישראל, עבר אתמול בבוקר בדיקות רפואיות וחתם בקבוצה עד לסוף העונה. הוא עובר בהשאלה מקבוצתו הפורטוגלית ולמועדון האופציה לרכישת כרטיסו.

בטובינסיקה  גדל במחלקת הנוער של פריז סן ז'רמן ושיחק בקבוצת המילואים של המועדון. בתחילת עונת 17/18 הוא עבר לאנטוורפן הבלגית, במדיה רשם 85 הופעות בכל המסגרות, ארבעה שערים ושני בישולים. הוא זכה עם הבלגים בגביע והעפיל עימם לשלב הבתים של הליגה האירופית.

בתחילת העונה שעברה עבר לפמליקאו הפורטוגלית, במדיה רשם 25 הופעות וכבש שער אחד.

באטובינסיקה אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "אני מאוד גאה להגיע לרגע הזה ומאוד מתרגש לעשות את הצעד הראשון שלי בצ'מפיונס ליג. המטרה הגדולה שלי היא שאוכל לעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה. ראיתי המון סרטונים של הקהל ושל האווירה באצטדיון בחיפה ואני כבר מתרגש ומחכה לפגוש אותם".

המנהל הספורטיבי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של דילן, אשר יוסיף לנו איכות, ניסיון ומנהיגות למשחק ההגנה של הקבוצה. מאחלים לדילן התאקלמות מהירה, חוויות והישגים בירוק והכי חשוב בהצלחה!".