ברוך הבא, סק
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא, סק
חמישי , 01/09/2022

ברוך הבא, סק

בלם נבחרת סנגל, עבדולאיי סק חתם לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, לאחר שהמועדון סיכם עם מועדונו הבלגי, אנטוורפן על העברתו לכרמל. "מאוד מתרגש להגיע לחיפה ולאווירה המטורפת באצטדיון". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

וולקאם עבדולאיי סק!

בלם נבחרת סנגל בן ה-30, חתם היום במועדון לשנתיים עם אופציה לשנה נוספת, לאחר שנחת הלילה בישראל ועבר את הבדיקות הרפואיות. סק הגיע לישראל, לאחר שסוכמה העברתו בין מכבי חיפה לבין המועדון הבלגי בו שיחק, אנטוורפן.

סק עבר לאירופה בשנת 2015 ושיחק במספר מועדונים בנורבגיה ועבר ב-2018 לאנטוורפן מבלגיה, במדיה רשם 94 הופעות, כבש שישה שערים ובישל שלושה. סק גם רשם חמש הופעות במדי נבחרת סנגל.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח לחתום במכבי חיפה. לפני שבאתי לפה דיברתי גם עם ליאור רפאלוב וגם עם מאביס צ'יבוטה ושמעתי המון דברים טובים על המועדון הזה. אני מגיע למועדון הכי גדול בישראל, עם קבוצה טובה מאוד. האווירה כאן באצטדיון מדהימה. אני מאמין שהמעבר לפה יהיה טוב גם לי וגם למועדון, אני אנסה לעזור למועדון להשיג את המטרות ולזכות בתארים ויאללה מכבי".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר לאחר החתימה: "שמחים מאוד עם הצטרפותו של עבדולאיי למשפחה הירוקה. מאחלים לו התאקלמות מהירה ובטוחים שיביא עימו ערך משמעותי לקבוצה לקראת האתגרים הרבים העומדים לפניה. בהצלחה  עבדלואיי!".