המועדון דורש הבהרות מבנפיקה ומאופ"א בעקבות עדויות על בדיקות פולשניות
EN threads facebook youtube instagram tiktok
המועדון דורש הבהרות מבנפיקה ומאופ"א בעקבות עדויות על בדיקות פולשניות
חמישי , 08/09/2022

המועדון דורש הבהרות מבנפיקה ומאופ"א בעקבות עדויות על בדיקות פולשניות

לאחר שביומיים האחרונים אסף המועדון עדויות רבות של אוהדות ואוהדים על בדיקות גופניות בלתי ראויות, הבוקר שלח המנכ"ל, איציק עובדיה, מכתב חריף בו דרש הסברים מבנפיקה ומאופ"א

במהלך היומיים האחרונים אסף מועדון כדורגל מכבי חיפה עדויות מאוהדות ואוהדים, בעקבות תלונות על הבידוק במשחק בליסבון ביום שלישי.

על פי העדויות, חלק מהבדיקות היו פולשניות ואינן הולמות בידוק בכניסה למגרש כדורגל.

לאחר איסוף המידע החליט מנכ"ל המועדון, להוציא מכתב חריף לאופ"א ולהנהלת בנפיקה ליסבון על מנת לקבל הסברים בנוגע לתלונות האוהדים הרבות שהתקבלו, במכתב ציין המנכ"ל בין השאר:

"איננו יכולים להתעלם מהתלונות החריגות של האוהדות והאוהדים שלנו הטוענות לחיפוש גופני חריג, שהתרחש לטענתם בעת הכניסה ליציע אוהדי החוץ. נקודת הבידוק באצטדיון כללה חיפוש גופני מלא, פעולה זו התרחשה בצורה לא מקובלת ונראה לפי העדויות שהיא בלתי מקובלת על פי כל הסטנדרטים המקובלים. לפי העדויות שהגיעו לידינו, החיפוש במהלך הבידוק הביטחוני כלל 'פלישה' אישית לחלקים פרטיים של גוף האוהדות והאוהדים כולל איברי המין, מעשים פוגעניים מאוד לפי האוהדים והאוהדות.

אנו מסכימים כי מלבד הרצון לא לאפשר לאוהדים להיכנס לאצטדיון עם חפצים אסורים, יש את הכבוד בין אדם לאדם, האנושיות והסטנדרטים המקובלים לאירועי ספורט שכאלה. נצפה להתייחסותכם".

חשוב לציין כי כבר במהלך כניסת האוהדים, התקבלו אצל אנשי מכבי חיפה בפורטוגל תלונות ואנשי המועדון באצטדיון פנו למשקיף מטעם אופ"א.

במקביל אנשי חברת האבטחה ששכרה מכבי חיפה בליסבון יחד עם נציג המשטרה הישראלית בליסבון, פעלו על מנת לזרז את הכניסה ולהימנע מבידוק פולשני ככל שניתן.

מועדון כדורגל מכבי חיפה בודק את הדברים ומצפה לתגובת אנשי בנפיקה ליסבון ואופ"א.

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה