מכבי לאספנים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכבי לאספנים
שלישי , 18/10/2022

מכבי לאספנים

Topps-יצרנית קלפי האיסוף הפופולרים בעולם, השיקה השבוע לראשונה, קלף אספנות של מכבי חיפה מליגת האלופות! מדובר בקלף ייחודי, של כוכב המשחק מול יובנטוס, עומר אצילי. הקלף יהיה זמין לשבוע אחד בלבד, מה שיהפוך אותו החל מעוד שבוע לפריט אספנות. בחודש נובמבר יהיו זמינות לרכישה גם מדבקות האיסוף של הקבוצה באלבום המדבקות של הצ'מפיונס

הניצחון ההיסטורי על יובנטוס בשבוע שעבר 0:2, הביא עימו רגע היסטורי בעולם האספנות. לראשונה קלף רשמי של ליגת האלופות יהיה של שחקן מכבי חיפה. כובש הצמד ואיש המשחק, עומר אצילי, יזכה לקלף מיוחד, שניתן יהיה לרכוש למשך השבוע הקרוב בלבד ולאחר מכן יהפוך הקלף לפריט אספנות ייחודי ביותר.

על הקלף כונתה מכבי חיפה על ידי חברת הקלפים: ״קוטלת הענקים האיטלקיים״.  

יצרנית קלפי האיסוף-טופס (Topps), שהוקמה בשנות ה-50 והחלה את דרכה במכירת קלפי איסוף לענף הבייסבול בארצות-הברית, רכשה את הזכות הבלעדית למכור אוספי קלפים ומדבקות של שחקני ליגת האלופות מאופ׳׳א, מה שמאפשר לה למכור מדבקות וכרטיסי איסוף רשמיים של ליגת האלופות.

הקלפים Topps Now מיוחדים בכך שהם זמינים לרכישה באתר לשבוע ימים בלבד ולאחריו יפסיקו לייצרן. המשמעות היא, שכל קלף הופך לפריט אספנות היסטורי. רק בתום מועד הרכישה, החברה תחל בשליחת הקלפים לרוכשים.

קלפי ליגת האלופות, שנמכרים השבוע, עומדים בסימן הישגים שהתרחשו במחזור ליגת האלופות האחרון, כדוגמת מלך שערי פריז סן ז׳רמן בכל הזמנים במפעל, הלא הוא קיליאן אמבפה, שקבע את השיא במשחק האחרון נגד בנפיקה. חפיסה נוספת שאפשר למצוא, היא חפיסת קלפי השלושער המהיר אי פעם שנכבשו בטורניר- ע׳׳י מוחמד סלאח, שחקנה של ליברפול, בניצחון על ריינג׳רס.

בנוסף לקלפים, החל מחודש נובמבר יוצעו מדבקות האיסוף, שעליהן יופיעו שחקני הקבוצה ובדומה לקלפים, יהיה ניתן לרכוש אותן רק באתר הרישמי של Topps.

קישור לרכישת הקלף של עומר אצילי: https://bit.ly/3MEVh3P