יד ביד אל הדשא: מארחים ילדים עם סוכרת נעורים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יד ביד אל הדשא: מארחים ילדים עם סוכרת נעורים
ראשון , 13/11/2022

יד ביד אל הדשא: מארחים ילדים עם סוכרת נעורים

לרגל יום הסוכרת הבינ"ל החל מחר, יארח הערב המועדון ילדים עם סוכרת נעורים (טייפ 1) המשחקים כדורגל, שגם ילוו את שחקני שתי הקבוצות אל כר הדשא, כשכולם לבושים בחולצות עם הכיתוב "טייפ 1"

המועדון הזמין 22 ילדים עם סוכרת נעורים (טייפ 1), המשחקים כדורגל בליגות הילדים והנוער ברחבי הארץ, להיות אורחים במשחק הערב מול הפועל תל אביב. זאת כחלק מהעלאת המודעות למחלה, לקראת יום הסוכרת הבינלאומי שחל מחר (ב-14 בנובמבר).

הילדים יתלוו לשחקני שתי הקבוצות במהלך העלייה לכר הדשא לפני המשחק, כאשר כולם לבושים בחולצות עליהן כתוב מאחורה טייפ 1. לפני המשחק נערוך טקס ולאחר מכן הילדים יעלו ליציע לצפות במשחק.

הילדים הגיבורים האלה אמנם מתמודדים עם אתגרים לא פשוטים במהלך האימונים והמשחקים, אבל לא נותנים לסוכרת לעצור אותם, עובדים קשה וחולמים להיות שחקני העתיד של ישראל.

עפרה פרידמן הלפרט (אמא של נועם בן 10), סיפרה לאתר הרשמי: "נועם לא נותן לסוכרת לעצור אותו או להגביל אותו ולהיפך, ההתמודדות המורכבת עם הסוכרת נותנת לו כלים שרק הופכים אותו חזק יותר, עם משמעת עצמית גבוהה ומוטיבציה אינסופית להצליח. אנחנו כאן היום כדי לעורר את המודעות ולחשיבות העיסוק בספורט אצל ילדים המתמודדים עם סוכרת נעורים ולהראות שאין דבר שהם לא מסוגלים להגשים".