שליימה חוגג 80
EN threads facebook youtube instagram tiktok
שליימה חוגג 80
חמישי , 15/12/2022

שליימה חוגג 80

שלמה שרף, המאמן שהוביל את מכבי לאליפות הראשונה בהיסטוריה (שלוש בסך הכל וכן דאבל), זכה הערב להפתעה לכבוד יום הולדתן ה-80, עם טקס מרגש ומשחק ראווה בין אגדות מכבי חיפה לאגדות נבחרת ישראל, באצטדיון בנתניה. המשחק הסתיים בניצחון נבחרת ישראל 0:1 משער של איציק זוהר. הנשיא שחר העניק לו מתנה מהודרת וסיפר על הקשר המיוחד עם המאמן. צילומים, מכבי חיפה, ניב כהן וג'ו הירש

יום הולדת 80 מרגש ומיוחד לשלמה שרף.

הערב התקיים באצטדיון בנתניה משחק ראווה בין אגדות הכדורגל של מכבי חיפה לאלה של נבחרת ישראל.  לכבוד יום הולדתו ה-80 של מאמן נבחרת ישראל ומכבי חיפה בעבר, שלמה שרף.

שליימה, שזכה עם מכבי חיפה באליפות הראשונה שלה בהיסטוריה ובסך הכל הביא שלוש אליפויות ודאבל, התרגש עד דמעות מההפתעה המיוחדת.

נשיא המועדון, יענקל'ה שחר, היה ראשון הנואמים וסיפר על הקשר המיוחד עם שרף, כולל הסיפור המיוחד של הבאת ויקטור צ'אנוב לישראל וההבטחה של שליימה "אם אתה מביא לי את צ'אנוב אני מביא לך דאבל". הנשיא, יחד עם מנהלת מועדון היהלום של מכבי חיפה, נורית שרון, העניקות לשלמה שי מהודר, עליו מוטבעת ברכה מרגשת.

על הדשא היה מרגש לא פחות. אלי גוטמן, שהיה עוזרו של שלמה שעונת הדאבל ההיסטורית, נבחר לאמן את קבוצת העבר של מכבי חיפה. ההרכב שפתח: ניר דוידוביץ', איתן אהרוני, אריק בנדו, רפי אוסמו, משה גלאם, גולן דרעי, אברהם אבוקרט, אלירן אלקיים, איתן מרדכי, זאהי ארמלי ואלון מזרחי.

משחק הראווה התקיים בחסות ׳׳הכנפיים של קרמבו׳׳, ונבחרת ישראל ניצחה 1:0 משער של  איציק זוהר שכבש בדקה ה-4.