גביע המדינה לנוער | נוסעים לספארי
EN threads facebook youtube instagram tiktok
גביע המדינה לנוער | נוסעים לספארי
שישי , 20/01/2023

גביע המדינה לנוער | נוסעים לספארי

סיבוב שמינית גמר גביע המדינה בכדורגל לקבוצת הנוער יצא מחר לדרך(שבת) בשעה 11:15, כאשר תצא מכבי ״הרדי״ חיפה למשחק חוץ באצטדיון ה״ספארי״ נגד הפועל רמת-גן

מסע הגביע ימשיך מחר, כשמכבי ״הרדי״ חיפה תצא למפגש מול הפועל ר״ג במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. רמת-גן ממוקמת אחרונה בטבלת הליגה, להבדיל מה״ירוקים״, שנמצאים בפסגת הליגה.

המשפט הידוע: ״לגביע חוקים משלו״, לא יכל להיות מדויק יותר מאשר בחודש מאי של שנת 2021, אז, פגשה מכבי את הקבוצה האדומה מרמת-גן בשמינית הגמר. עד לאותו משחק, מכבי רשמה 11 ניצחונות רצופים בליגה, והיתה במומנטום אדיר אל מול קבוצת אמצע הטבלה ממחוז גוש דן. אך כפי שנאמר בפתיחה, הגביע לא מתחשב בהצלחת הליגה, והיתה זו המארחת שחוללה סנסציה והדיחה את הירוקים כנגד כל הסיכויים, בתוצאה 0:1.

מכבי תקווה שההיסטוריה לא תחזור על עצמה נגד ה״אורדונים״ מרמת-גן,  ותנסה להתקדם עוד צעד במפעל הגביע, שאותו הניפה בפעם האחרונה בעונת 13/14. 

המאזן בין המועדונים משנת 2014, עומד על שישה ניצחונות ושלושה הפסדים למכבי (כאמור, אחד בגביע) ועוד שלושה מפגשים שהסתיימו ללא הכרעה.

במפגש שהתקיים העונה בין שתי הקבוצות, ידה של חיפה היתה על העליונה כשניצחה 0:1 ב״קצף״ משער של ענאן חלאילי, כשבאופן מקרי, חתם השבוע על חוזה חדש במועדון (ידיעה נפרדת)

ענאן חלאילי במפגש האחרון בין שתי הקבוצות בליגה