יום השואה הבינ"ל: הוענק לנשיא שחר עיטור כבוד
EN threads facebook youtube instagram tiktok
יום השואה הבינ"ל: הוענק לנשיא שחר עיטור כבוד
חמישי , 26/01/2023

יום השואה הבינ"ל: הוענק לנשיא שחר עיטור כבוד

באירוע מרגש של עמותת "יד עזר לחבר", אשר נערך היום בחיפה, לציון יום השואה הבינלאומי, הוענקה לנשיא המועדון תשורה מיוחדת על הקשר החזק והחם של המועדון עם העמותה שמפעילה את יד לניצול. צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

WE_REMEMBER#
 
הערב נערך בחיפה אירוע מרגש של עמותת "יד עזר לחבר" המפעילה בית חם לניצולי שואה. 
באירוע לציון יום השואה הבינלאומי, השתתפו שורדי שואה, שרים וחברי כנסת, ראש העיר חיפה, נשיא המועדון, מנכ''ל המועדון ואנשי הנהלה, מחלקת הנוער ועוד מכובדים רבים.
נשיא המועדון, יעקב שחר, זכה בעיטור כבוד של העמותה, על פועלו, תרומתו ושיתוף הפעולה הצמוד של המועדון לאורך שנים רבות. 
מזה למעלה משלוש שנים, המועדון מאמץ את העמותה ובמסגרת זאת לוקח חלק בפעילויות משותפות כמו ימי כיף לשורדי השואה, אריזת חבילות מזון, אירוח במשחקי הבית של הקבוצה ועוד.
 
 
מוקדם יותר אמר נשיא המועדון עם קבלת הפרס: ״רוב פעילותי בעיר חיפה היא סביב מועדון הכדורגל שלנו. ב-30 שנות בעלות אנחנו דבקים לחנך לערכים ומצוינות. אחת מפעילויות הקהילה המרכזיות שלנו היא הקשר עם "יד עזר לחבר". לקראת יום השואה הבינ״ל התבקשו מאמני קבוצת הנוער לקיים שיחות ומפגשים בנושא ולא נשכח את השואה הנוראה. אני מודה לכם מקרב לב על הכבוד הגדול שהענקתם לי היום״
 
עמותת יד עזר לחבר נותנת בית חם לכ-80 שורדי שואה בחיפה, בתנאים מצוינים. מכבי חיפה גאה לשתף פעולה עם העמותה ותמשיך לעשות זאת עוד שנים רבות.