ברוך הבא סבע!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא סבע!
שני , 30/01/2023

ברוך הבא סבע!

החלוץ/קשר דיא סבע חתם בקבוצה לשלוש וחצי שנים, לאחר שעבר אמש את הבדיקות הרפואיות. סבע לאחר החתימה: "הגעתי למועדון הכי גדול בארץ". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

סבע בא!

החלוץ/קשר/כנף, דיא סבע, חתם במכבי חיפה לשלוש וחצי שנים, באמצעות סוכנו, רונן קצב, לאחר שעזב את קבוצתו הטורקית, סיבאספור.

סבע בן ה-30 כבש במהלך הקריירה 94 שערים ובישל 51. הוא שיחק בארץ במספר קבוצות כאשר את מירב ההופעות שלו רשם במדי מכבי נתניה.

לסבע יש גם 11 הופעות בנבחרת ישראל.

לאחר החתימה הוא אמר לאתר הרשמי: "זו הרגשה מטורפת, להגשים חלום ילדות. הגעתי למועדון הכי גדול בישראל. אני כבר מרגיש את העוצמה של הקהל, אפילו עוד לפני שחתמתי, מחכה כבר לפגוש את האוהדים הירוקים. אני מתרגש מאוד, מחכה כבר להצטרף לכל החברים בקבוצה, יש לנו משחק כבר מחר בגביע ובשני מול חדרה".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "החתימה של דיא סבע, היא חלק מתוכנית העבודה שלנו בתהליך מתמשך לריענון וחיזוק הסגל לצד הארכת חוזים ושמירה על הסגל הקיים. זאת במטרה להמשיך ולהיות מועדון מוביל ולהתמודד על כל התארים בהווה ובעתיד. אני מאחל לדיא הצלחה גדולה והשתלבות מהירה במשפחה הירוקה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר: "שמחים ונרגשים להודיע על הצטרפותו של דיא סבע לשורות המועדון.

כישרונו הייחודי של דיא ומגוון העמדות בהן הוא יכול לשחק על המגרש, יהיו תוספת כוח משמעותית לסגל הקבוצה בטווח הקצר והארוך. תשוקתו של דיא להיות חלק ממועדון הכדורגל מכבי חיפה הרשימה והפכה את העסקה למציאותית. אנו מאחלים לדיא חוויות מרגשות בירוק, הצלחות והנאה גדולה.

ברוך הבא לביתך החדש דיא סבע!".