סיכום ההשתלמות בזאגרב
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום ההשתלמות בזאגרב
שלישי , 14/03/2023

סיכום ההשתלמות בזאגרב

בשבוע שעבר חזרו מאמני אקדמיית קצף מהשתלמות והעשרה באקדמיה הקרואטית, דינמו זאגרב. 15 מאמני אקדמיה טסו במסגרת התכנית לגידול ושיפור מאמן המחלקה יחד ראש המשלחת ורכז החטיבות הצעירות, יניב לוגסי. אל המאמנים הצטרף אורח מיוחד ושגריר המועדון ג'ובאני רוסו.

מאמני האקדמיה ערכו היכרות וסיור עם מתקני המועדון הפאר הקרואטי ולאחר מכן קיבלו הרצאות על מבנה המחלקה, פיתוח שחקן החטיבה הצעירה והבוגרת ושיטות עבודה במחלקת האנליזה והפסיכולוגיה במתחם.
את ההרצאה העביר מנהלה הטכני של האקדמיה מר אנדז'לקו איבז'קו. בהמשך צפו המאמנים באימון קבוצות המחלקה ולאחר מכן המאמן המקומי של אותה קבוצה הגיע להסביר את שיטות העבודה והמשחק בקבוצתו.
במהלך ההשתלמות סיירו בכל מחלקות האקדמיה וצפו במשחקי קבוצת הנוער של זאגרב וערכו רשמים בסיום המשחק. דינמו זאגרב נחשבת לאחת מחמשת האקדמיות הטובות בעולם בעיקר בשנים האחרונות ומחלקת הנוער מייצרת בכל שנה שחקנים לטופ חמש הליגות הבכירות ובעיקר מתמחה בפיתוח שחקנים צעירים אל הליגות באירופה. בשני המונדיאלים האחרונים הנבחרת הקרואטית  הגיעה לגמר וחצי גמר בהתאמה כשלא פחות מ-12 שחקנים גדלו באקדמיה של זאגרב, בניהם שחקנים כמו מודריץ' מריאל מדריד, קובאצ'יץ' מצ'לסי ופרישיץ' מטוטנהאם. 
בהמשך ביקרו לוגסי וצוות המאמנים בבית השגריר של ישראל בקרואטיה, מר גרי קורן, שאירח בחום את הצוות הירוק. המאמנים הגישו לשגריר את חולצת המשחק עם שמו והתרגשו מהמעמד המכובד. לאחר מכן ישבו הנוכחים לארוחה משותפת בה שיתף מר קורן את הקשר שלו לספורט ולכדורגל בפרט וגם על ההתנהלות היומיומית שלו כשגריר ישראל בקרואטיה.
יניב לוגסי, ראש המשלחת, סיכם את ההשתלמות לאתר הרשמי: "זו  שנה שנייה ברציפות שמאמני מחלקת הנוער יוצאים להשתלמות בחו"ל. בעונה הקודמת היינו בהשתלמות באקדמיה של ספורטינג ליסבון בהשתלמות מוצלחת והשנה המשכנו את המסורת החשובה, הפעם באחת מהאקדמיות הטובות בעולם. הביקור כאן בנוסף מגבש את הצוות המקצועי של המחלקה וגם נותן לנו כלים חדשים בפיתוח השחקן הישראלי שנוכל ליישם באקדמיה הירוקה אצלינו. רוצים להודות לשגריר ישראל בקרואטיה מר גרי קורן על כך שאירח אותנו בביתו בצורה נהדרת ומופתית" 
מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "נמשיך לתמוך בקידום המאמן באקדמיית הנוער שלנו ובטוחים שנקבל תוצאות בשטח בעתיד הקרוב"