ברוך הבא, אריק!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא, אריק!
שלישי , 23/05/2023

ברוך הבא, אריק!

החלוץ אריק שוראנוב, הנמנה על סגל הנבחרת הצעירה של גרמניה, חתם במכבי חיפה לשלוש שנים, לאחר שסוכמה העברתו מקבוצת נירנברג. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "מגיע למועדון ענק עם הישגים ועם קהל אדיר"

וולקאם שוראנוב!

אריק שוראנוב בן ה-21 חתם במועדון לשלוש שנים.

החלוץ, שגדל ושיחק בנירנברג מהבונדסליגה השנייה, שיחק במדי נבחרות אוקראינה הצעירות, עד שעבר ב-2021 לנבחרת גרמניה U21, שם כבש 2 ובישל 2 בשבעה משחקים (כולל מול נבחרת ישראל). בסך הכל כבש או בישל בנבחרת בממוצע כל 60 דקות.

שוראנוב, בעל שורשים יהודיים, נולד בעיר באמברג שבגרמניה, להורים ממוצא אוקראיני.

בגיל 8 הצטרף למחלקת הנוער של נירנברג, שם שיחק במהלך כל הקריירה, בכל קבוצות הגיל השונות, עד שעלה לבוגרים בגיל 18 וחצי, במהלך עונת 2020/2021.

באותה עונה כבש 5 שערים בבונדסליגה השנייה והוסיף בישול בודד (ב-14 הופעות, רובן מהספסל). בסך הכל העמיד ממוצע של שער/בישול כל 115 דקות.

בעונה שלאחר מכן שותף ב-27 משחקים בבוגרים של נירנברג, בהם כבש 6 ובישל 3. העונה (2022/23) קיבל שוראנוב רק 340 דקות בהן כבש שער בודד.

לאחר החתימה אמר שוראנוב לאתר הרשמי: "אני שמח וגאה להגיע למועדון ענק עם כאלה הישגים. ההתנהלות של מכבי חיפה היא ברמות הגבוהות ביותר. הקהל והאווירה באצטדיון פשוט נפלאים ואני כבר מחכה לשחק מולם. רוצה לעזור למכבי להשיג ניצחונות, הצלחות ולקדם את הקבוצה ואת עצמי".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "מברכים את אריק על הצטרפותו למועדון הכדורגל מכבי חיפה. אריק שחקן צעיר ומוכשר עם הווה ועתיד מבטיח. אנו מאמינים ביכולתו לעזור לקבוצה באתגרים המקצועיים העומדים לפנינו בעונות הקרובות ולהפוך לשחקן דומיננטי בסגל הקבוצה. ברוך הבא למשפחה הירוקה אריק ובהצלחה!".