הנוער עלו לשמינית הגמר, גם הנערים והילדים
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הנוער עלו לשמינית הגמר, גם הנערים והילדים
שלישי , 20/04/2021

הנוער עלו לשמינית הגמר, גם הנערים והילדים

הירוקים ניצחו את גדנ"ע יהודה 0:4 משערים של לירוי גבאי ושלושער של עילאי חג'ג', והעפילו לשלב שמינית הגמר. עוד תוצאות בגביע: נערים ב' ניצחו 0:2 את מכבי פ"ת וילדים א ניצחו בפנדלים את מכבי ת"א. צילום: ג'ו הירש, האתר הרשמי


שלושה ניצחונות בשלושת משחקי הגביע של קבוצות ממחלקת הנוער היום.
קבוצת הנוער, מכבי "הרדי" חיפה הביסה את גדנ"ע יהודה 0:4
קבוצת נערים ב' ניצחה בקצף את מכבי פתח תקווה 0:2
קבוצת ילדים א' ניצחה בחוץ את מכבי תל אביב. לאחר 2:2 במשחק, הוכרע המשחק בבעיטות מהנקודה הלבנה כשהירוקים חוגגים עם 1:3.

משחקה של קבוצת הנוער התקיים אחר הצהריים בקצף, מול יריבה עיקשת, שלא איפשרה לירוקים לפתח את משחקם הרגיל. למרות שגדנ"ע יהודה משחקת בליגה הלאומית, היא שמרה על שערה לאורך 71 דקות. אז לירוי גבאי, בבעיטה חופשית מ-20 מטר, כבש ואיפשר לירוקים לכבוש רביעייה ברבע שעה. 
דקה 81' סתיו נחמני בישל וחג'ג' כבש מקרוב. 0:2
דקה 83' שער דומה וחג'ג' עם השני שלו. 0:3
בדקה ה-85' חג'ג' סגר שלושער וקבע את תוצאת המשחק. 0:4 למכבי חיפה.

פתחו בהרכב: ליאב זלקינד, סונקו קאבה, אדר אזרואל, רוני לאופר, עילאי פיינגולד,אושר אליהו, מוחמד עאמר, נבו שדו, מוחמד גדיר, מיכאל בן עמי, לירוי גבאי.
כן שותפו: נהוראי יפרח, עילאי חג'ג', סתיו נחמני, רוי קטרי ועידו אלמישלי.

המשחק המרכזי בשמינית גמר הגביע לקבוצות נערים ב' הבטיח רבות. מה צריך יותר מאשר הראשונה בליגת העל (מכבי פתח תקווה) לבין סגניתה, מכבי "יהויכים" חיפה של אלירן מזרחי. בפועל נראתה קבוצה אחת על המגרש. חיפה ששלטה ללא תנאי וכבשה צמד שערים מרגלי שראל כהן (17) וסאלי פחימה (67), שניים שכבשו את שלושת השערים בניצחון הליגה האחרון מול הפועל רמת גן. אחרי ה-0:2 בגביע כעת חיפה תשאף לחלוף על פני המלאבסים גם בליגה.

ניצחון יוצא מהכלל למחזיקת הגביע מכבי "מיכאל" חיפה ברבע הגמר לילדים א'. אין כאן טעות. החיפאים הם האחרונים שזכו בגביע לגילאיםאלה בעונת 2018/19. אשתקד הפעילות נגדעה עקב מגפת הקורונה והשנה הקבוצות ממשיכות כרגיל. קבוצתו של בר כהן יצאה למשחק סופר-קשה מול מכבי "שלמה" תל אביב שלא הפסידה העונה ולו נקודה במחוז מרכז 1. ה"ירוקים" נקלעו למצוקה כאשר ספגו שער ראשון (13) אלא שברוך איילון (24) איזן. חיפה נאלצה להתעצב פעם נוספת בגלל שער עצמי (37) וגם הפעם התאוששה ואיזנה מרגלי סהר סבן (60). חוסר ההכרעה שלח את הקבוצות להארכה שלא שינתה מאומה- 2:2 והליכה לעבר בעיטות הכרעה ממנה המכבית הצפונית יצאה ברכוש גדול- 1:3 מבעיטות מדויקות של מוחמד סוועד, עמית גורביץ ודולב אזוגי.