image/jpeg

חלוקת "מחשב לכל תלמיד" בכפר גלים

חדשות
חלוקת "מחשב לכל תלמיד" בכפר גלים
החיבור לקהילה ממשיך, והיום (שני) התקיים בפנימיית כפר גלים מול עשרות תלמידים נרגשים, טקס הענקת מחשב לכל תלמיד (מחשב ירוק). "מועדון מכבי חיפה" בשיתוף עם ארגון "סיסמה לכל תלמיד" וכחלק מפרוייקט "האדם לפני השחקן" אשר מאמינים בקידום ערכי השוויון, הסובלנות והדו-קיום ברוח עולם הספורט, שילבו כוחות כדי שהרגע הזה יצא לפועל. בטקס נכחו: מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, יושב ראש מחשב לכל תלמיד, יוסי רוזן, ראשי וצוותי מחלקת הנוער ועוד רבים וטובים צילום: מכבי חיפה,עומרי שטיין
03/06/2024 05:00
"מחשב ירוק" לכל תלמיד יצא לדרך.
 
 
בטקס מרגש,שהתקיים היום (שני) בפנימיית כפר גלים (זאת במסגרת התוכנית החינוכית "האדם לפני השחקן"), התקיימה חלוקה של מחשב לכל תלמיד או בשם שקיבל "מחשב ירוק" לכל אחד מילדי הפנימייה.

הטקס התקיים במעמד מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, יו"ר "סיסמה לכל תלמיד", יוסי רוזן, מנהל כפר הנוער, דני גילדין , מנהל מחלקת הנוער, עופר פביאן, מנהל האקדמיה, אלון חרזי, מנכ"ל סיסמה לכל תלמיד, אבישי ג'יבלי ועוד רבים וטובים.

 

מנהל כפר הנוער, דני גילדין, נאם בטקס ואמר:  "רגע מאוד משמעותי לכפר גלים, הרבה שנים רציתי שהרבה תוכניות לימודיות יגיעו גם לפה, ולא תמיד זה צלח. צריך אמונה בחיים, עקשנות ומעל הכל חברים. בזכות חברים טובים הצלחנו להגיע לרגע שכל ילדי הפנימייה יקבלו מחשב אישי חדש, שיעזור להם לעשות קפיצה נוספת וחשובה בלימודים. יש חתונה בין כפר גלים לארגונים חשובים, והשושבין הוא מנכ"ל מכבי חיפה, איציק עובדיה, עם כל הלחץ שיש והעבודה שלו הוא מצא את הזמן לבצע חיבור עם אבישי מנכ"ל סיסמה לכל תלמיד ועם אורלי, מנכ"לית מחשב לכל ילד. שני ארגונים עם נתינה ענקית. כל ילד בכפר גלים יקבל מחשב אישי וליווי כדי שידע להשתמש בו. יגיע היום שאתם תהיו אלו שתהיו שם בשביל האחר".

 

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה :  "מעמד מאוד מרגש, עשיתי הרבה תפקידים בחיי,שושבין לא הייתי אף פעם. 
כשיש אנשי חזון כמו אודי ואנשי ביצוע כמו אבישי ואורלי שמובילים תהליכים מדהימים בחברה אז החיבור עם כפר גלים הוא טבעי מאוד בפרוייקטים. זה לא סתם שקוראים לזה "מחשב ירוק".רק  ביום שישי האחרון הייתי יום שלם בכנס טכנולוגיה וספורט, וכשנותנים  את הכלי הזה, לא רק זוכים בזמינות טכנולוגית אלא גם בהעשרה שזה מביא עימו. בתוך החברה השסועה והפצועה שאנו חיים היום, אתם דור העתיד שלנו".

 

יושב ראש "מחשב לכל ילד", יוסי רוזן: "השילוב בין אודי למכבי הביא לכאן את אבישי "מסיסמא לכל תמיד" ואורלי "ממחשב לכל ילד". יוזם הרעיון היה אודי אבל הביצוע שלכם. 198 ילדי פנימייה קיבלו "מחשב ירוק"  ועד כה חולקו כ-3,900 מחשבים ירוקים. לצערי נוספו לנו עוד 1500 ילדים מהעוטף שאיבדו הכל ואנו מטפלים גם בהם. זה עונג לי להעניק את המחשבים, מטרתם לפתח חשיבה ומצויינות ולהעניק עתיד טוב יותר, המחשב הוא הכלי ואתם אלו שתהיו עם היכולות. אתם דור העתיד הטכנולוגי מדעי שיקדם את המדינה. מקווה שאתם תזכו לשרת בצבא כאשר השלום ישכון פה ולא במלחמה. הרוח הישראלית היא שתוביל ואתם דור העתיד שיוביל . מודה לכפר הנוער ולמכבי חיפה ולכם התלמידים. תודה לאודי אנגל שעוסק בפעולות למען הקהילה. העונג להיות פה ולייצג אותו".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover