image/jpeg

פרטים על מתווה ההחזרים הכספיים לבעלי המנויים – עונת 2023/24

חדשות
פרטים על מתווה ההחזרים הכספיים לבעלי המנויים – עונת 2023/24
אנו מעדכנים כי לבעלי מנויים למשחקי הקבוצה בעונת 23/24 יינתן זיכוי כספי בחודשיים הקרובים עבור משחקי הבית אשר התקיימו העונה ללא קהל או עם מגבלות קהל בעקבות המלחמה. כל הפרטים בכתבה הבאה
06/06/2024 05:00

אנו מעדכנים כי לבעלי מנויים למשחקי הקבוצה בעונת 23/24 יינתן זיכוי כספי בחודשיים הקרובים עבור משחקי הבית אשר התקיימו העונה ללא קהל או עם מגבלות קהל. כל הפרטים בכתבה הבאה.

 

בעונה הנוכחית, בעקבות מלחמת 'חרבות ברזל', חלק ממשחקיה הביתיים של הקבוצה במסגרת ליגת ONE ZERO, התקיימו ללא קהל (3 משחקים) או עם מגבלות קהל (6 משחקים).

 

מועדון כדורגל מכבי חיפה מעדכן כי כל אחד מבעלי המנויים בעונה זו, צפוי לקבל, בתקופה הקרובה, זיכוי כספי על שלושת המשחקים שנערכו ללא קהל ועל משחקים נוספים, שנערכו תחת מגבלות קהל (ככל והמנוי לא נכח בהם).

 

הזיכוי הכספי יהיה עבור כל משחק שהמנוי לא היה בו בגלל המגבלות בחישוב יחסי לעלות המנוי.

שאלות – תשובות:

שאלה: מדוע אתם לא מאפשרים לבצע את הזיכוי באמצעות מתן הנחה בעת חידוש המנוי בעונה הבאה?

תשובה: אנו נמצאים בעיצומם של שינויים טכנולוגיים מהותיים במערכות המועדון וצפויים לעבור למערכת כרטיסים חדשה. שינויים אלה לא מאפשרים לנו לתת מספר אפשרויות לביצוע ההחזר הכספי ולכן היה עלינו לבחור שיטה אחת עבור כל בעלי המנויים.

 

שאלה: אני מעוניינ/ת לוותר על ההחזר הכספי או לתרום אותו. איך אוכל לעשות זאת?
 
תשובה: אנו מאוד מעריכים זאת, אך בגלל המעבר למערכת החדשה, לא תהיינה אפשרויות בחירה וכל בעלי המנויים יקבלו החזר כספי.
 

שאלה: מתי צפוי להתקבל הזיכוי? האם עליי לפנות למועדון במידה ואני לא רואה זיכוי כספי?

תשובה: אנו נעשה את המיטב לבצע את הזיכויים הכספיים בהקדם האפשרי. יחד עם זאת, במידה ועד סוף חודש יולי, לא ראית זיכוי כספי בפירוט האשראי, יש ליצור איתנו קשר באמצעות המייל tickets4@maccabihaifafc.com ואנו נדאג לוודא שהזיכוי יבוצע בהקדם האפשרי.

 

שאלה: אם רכשתי את המנוי עם כרטיס אשראי שכבר פג תוקפו, כיצד תזכו אותי?

תשובה: במידה וחברת האשראי לא תצליח לבצע החזר כספי לכרטיס האשראי החדש שהונפק, אנו ניצור קשר לטובת קבלת פרטי כרטיס אשראי חלופי, שבאמצעותו יבוצע הזיכוי הכספי.

 

שאלה: אם אי אפשר לזכות אותי דרך האשראי, כיצד תזכו אותי?

תשובה: במקרים מסוימים לא ניתן יהיה לזכות את האשראי (למשל אשראי דיירקט) ואנו נבצע את הזיכוי בדרכים אחרות (למשל: העברה בנקאית או שיק בנקאי).

 

שאלה: מה לגבי זיכוי עבור 2 המשחקים בליגה האירופית (ויאריאל, ראן) שלא שוחקו בישראל?
 
תשובה: עבור משחקים אלו כבר ניתנו החזרים כספיים לפני מספר חודשים. במידה ולא קיבלת הנך מוזמן לפנות אלינו.

 

אנו לאחר עונה קשה ומורכבת, זה המקום להודות לכם אוהדות ואוהדים יקרים על ההבנה, החיבוק העזרה המשותפת לקהילה, הסבלנות ובעיקר האהבה ללא פשרות לקבוצה שלנו. כולנו תפילה כי נדע ימים שקטים יותר וכל חיילנו והחטופים ישובו הביתה בשלום.

 

 

 

 

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover