מחלקת הנוער: משחקי השלמה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מחלקת הנוער: משחקי השלמה
מאת: יצחק הברמן , |  שלישי , 11/12/2018

מחלקת הנוער: משחקי השלמה

בשל מזג האוויר החורפי בסוף השבוע נדחו מספר משחקים לתחילת השבוע. מי יכול להיות מרוצה ממזג האוויר החורפי ומי פחות? כל הפרטים בכתבה של יצחק הברמן


 לא פחות מאחד עשר משחקים נדחו בשבת האחרונה עקב מזג האוויר הסוער שאילץ את ההתאחדות לכדורגל לבטל את כל משחקי מחלקות הנוער. מי הפסיד ? רק קבוצות ילדים וקבוצות ילדים ג' והטרום (שמיניות) להן אין על פי התקנון משחקים חוזרים. מי לא הפסיד ? קבוצות נערים א' ב' וג' להן שמורה הזכות לשוב ולהתמודד על הנקודות במגרש עצמו. כבר בשבת הקרובה ייערכו המשחקים הדחויים.

מי הרוויח ? חמש קבוצות שמשחקן נדחה מראש ליום ראשון ה"קיצי". באווירת היום האחרון של חג החנוכה חידשה קבוצת נערים א' מנהלל, מכבי "שמעון" חיפה את פעילותה במגרש הבית בנהלל שעבר שזרוע. כיאה ל"חנוכת בית" קבוצתה של ענבל נמני-קנפו התאימה עצמה לחג האורים וכבשה שמונה שערים לרשת מכבי נתניה "צו פיוס" בניצחון 1:8. ללא ספק, שובו של המבקיע המוכשר מוחמד רביע לשורות הקבוצה משפיעה על משחק ההתקפה הכללי. גיבור המשחק היה אשרף זיוד שכבש עד היום שער בודד ובמשחק זה גרם לאינפלציה שכל שר אוצר חושש ממנה- עלייה של 400% בדקות 52,48,40,31. מוחמד רביע עם צמד ראשון העונה (79,35), יוסף בלטה (44) עם שער בכורה וינאל עראידה (87) שכבש שער תשיעי ומוליך את טור הכובשים בקבוצתו.



אופס, חבר'ה, מה קרה ? קבוצת נערים ב' של מכבי חיפה גולדשנפלד, שחילקה עד לפני שבועיים את המקום הראשון עם הפועל כפר סבא בליגת נערים הארצית הצפונית, ספגה הפסד שני ברציפות . קבוצתו של אריק מלכה, המאמן שרגלו מגובסת וניהל את המשחק, הובסה בביתה בידי מכבי צור-שלום 3:0. אמנם, הקבוצה המשיכה להופיע במגרש הסינטטי ב"קצף" ועובדה זו לא עזרה לה למנוע הפסד ביתי ראשון. הפיקנטריה טמונה במאמנת המנצחת, קרן קנפו-בכר שהיא אחותה של...מאמנת נערים א' בנהלל מהקטע הקודם. שתיהן ניצחו.

אליהן הצטרף גם האח השלישי במשפחת המאמנים, אביב קנפו המאמן את קבוצת ילדים א' של מכבי חיפה גולדשנפלד מנהלל. גם הוא וקבוצתו ניצחו את הפועל נצרת עילית 1:5 משערים של איאס כעביה (שלושער !!), שעריו הראשונים העונה, דן ספרנוביץ ויואב קלוזנר.

אחרי שביקרנו בקבוצות השלוחה מנהלל, חזרה לחיפה. קבוצת ילדים ב' מכבי "שמואל" חיפה שהתאכזבה מביטול משחקה ביום שישי מול מכבי הרצליה, קיוותה לשמוח ביום שני במשחק חוץ במעגן מיכאל. נאדה. קבוצתו של יוסי צרפתי סיימה בתיקו 0:0, תוצאה נדירה ביותר בשכבת הגיל הזאת.
גם מכבי "יואל" חיפה (טרום א' הצעירה) ניצלה מהגשם בשבת ולא מנע ממנה להמטיר גשם שערים על רשתה של מ.ס. רובי שפירא 1:27. לקבוצתו של מתן אלמליח חסר שער אחד לשבירת הפרש השיא. במחזור הראשון גברה על הפועל מטה אשר 2 בתוצאה 3:29.