image/jpeg

כנס פתיחת עונה במחלקת הנוער

חדשות מחלקת הנוער
כנס פתיחת עונה במחלקת הנוער

כמדי שנה, נערך אמש (א') מפגש מאמנים ואנשי צוות האקדמיה של מכבי, במתחם האימונים "קצף". בכנס נשאו דברים מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, והמנהל הספורטיבי, גל אלברמן, והציגו את חזון המחלקה לעונת 24/25 
 

12/08/2024 11:21

מחלקת הנוער פותחת עונה!
אתמול, כמדי שנה, התקיים בקצף כנס לפתיחת עונת 24/25. בכנס נכחו כמובן כל מאמני וצוות האקדמיה וזאת במטרה לתאם ציפיות, להציב מטרות משותפות ולסמן את הדרך שבה מחלקת הנוער תצעד בעונה החדשה.
בפתיחת הכנס נשאו דברים מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, והמנהל הספורטיבי, גל אלברמן, אשר חלקו את משנתם לעונת 2024/25 במחלקה.
 

מנהל המחלקה, עפר פביאן, הרצה על הנהלים במחלקה והגדרת התפקיד לכל איש צוות ומשמעותו. בהמשך הרצה פביאן על סגנון ושיטת המשחק של קבוצות האקדמיה, על פי ה-DNA שלהמועדון, שדוגל בחינוך ופיתוח השחקן למצוינות במחלקת הנוער.
 

לירון גלאט, המשמש כעוזרו של עפר פביאן, נשא גם הוא מספר מילים על הסקאוטינג הנעשה במחלקה, שיתופי פעולה בין אקדמיות ובתי הספר בשלוחה של מכבי וכמובן על האפליקציה "איזי-קואץ'", המשמשת לניהול, אימון וניתוח קבוצות כדורגל, עם מעל 20 אלף מאמני כדורגל ואנשי ספורט שמשתמשים בה לצורך בקרת שחקנים וניהול הקבוצה.
 

לקראת סיום הכנס, ראש המערך הפסיכולוגי של האקדמיה, תמיר בר, דיבר על חשיבות ה"עבודה יחד" ומהם הפרמטרים ליצירת צוות מנצח. בהמשך הציג בר את הדגשים החשובים ביותר במספר רבדים בתחום העבודה המשותפת בקבוצה כגון: אמינות, מקצועיות, רעב, חדשנות, דומיננטיות והאצלת סמכויות.

בסיום המפגש נהנו כולם מארוחת ערב משותפת.

 

36056
Preview
36056
Preview
36056
Preview
השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover