image/jpeg

נוער | הסכם שת"פ עם נוה יוסף

חדשות מחלקת הנוער
נוער | הסכם שת"פ עם נוה יוסף

השבוע נחתם הסכם שיתוף פעולה בין המחלקה הירוקה לבין מחלקת הנוער של נוה יוסף. מטרת שילוב הכוחות בין שני המועדונים בעיקרה הינה השאלת שחקנים לצורך קידומם

14/08/2024 10:30

משלבים כוחות עם נוה יוסף

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, עפר פביאן, ומנהל המחלקה בנוה יוסף, יאיר שושן, חתמו על הסכם שיתוף פעולה בין מחלקות הנוער של שני המועדונים.

 

WhatsApp Image 2024-08-14 at 11.21.36.jpeg

במסגרת ההסכם, המחלקה הירוקה תהיה זו שתקבל זכות ראשונים על העברת שחקנים ממחלקת הנוער של נוה יוסף. בנוסף, איחוד הכוחות בין שני המועדונים יעסוק בשילוב שחקנים, השאלה וצבירת דקות משחק. מטרתו החשובה של הסכם מסוג זה הינה לתת אופק לשחקני כדורגל צעירים, שיגדלו במערכת שמאמינה בכישוריהם ובהתפתחותם העתידית.

 

פביאן אמר לאתר הרשמי: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה שמח לחתום על הסכם שיתוף הפעולה עם נוה יוסף, שהתפתחה בשנים האחרונות מבחינה מקצועית. אנו שמחים להתוות דרך ולתרום מהידע המקצועי של המחלקה שלנו לנוה יוסף ומאמינים בהצלחת שיתוף הפעולה בין שני המועדונים בשנים הקרובות. מאחל לכולנו בהצלחה".

 

שושן הוסיף: "אנחנו שמחים על הסכם שיתוף הפעולה בין נוה יוסף  למכבי חיפה. למכבי חיפה תהיה זכות ראשונית על כל שחקן במועדון שלנו. ההסכם ייתן אופק לשחקנים המוכשרים של המועדון להגיע למועדון הגדול ביותר בארץ. בנוסף שחקנים יעשו את הדרך ההפוכה ויגיעו ממכבי חיפה לנוה יוסף ויקבלו את מירב הידע המקצועי וההכשרה לחזור למועדון הירוק בעתיד. אנחנו מודים למנכ"ל, איציק עובדיה, ולמנהל המקצועי, עפר פביאן, ומאמינים ששיתוף הפעולה יניב פירות לשני המועדונים. בהצלחה לכולם".

 

 

השותפים שלנו
VOLVO
ADIDAS.CO.IL
עמרם אברהםhertzauto centervariety
image cover