ברגל ימין: קבוצת הנוער ניצחה במחזור הפתיחה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברגל ימין: קבוצת הנוער ניצחה במחזור הפתיחה
שבת , 09/09/2017

ברגל ימין: קבוצת הנוער ניצחה במחזור הפתיחה

קבוצת הנוער של המועדון מכבי "שמואל" חיפה פתחה את העונה ברגל ימין עם ניצחון ביתי 0:3 על הפועל אשקלון במסגרת המחזור הראשון בליגת העל לנוער. כבשו לירוקים: סהר דבח (38), ים כהן (80) ודניאל מור יוסף (88). צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

קבוצת הנוער של המועדון מכבי "שמואל" חיפה, אלופת המדינה לנוער פתחה את העונה ברגל ימין כאשר פגשה את הפועל אשקלון במסגרת המחזור הראשון בליגת העל לנוער.
הירוקים גברו 0:3 על האורחים מהדרום משערים של סהר דבח (38), ים כהן (80) ודניאל מור יוסף (88).


פתחו את העונה ברגל ימין. צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).

מהלך המשחק:

מחצית ראשונה:

המשחק נפתח בשליטה של הירוקים שלא הרבו לסכן את השער. דקה 20: ניסיון ראשון לירוקים, אלון דרעי שחרר כדור חזק מ-20 מטרים שחלף מעל המשקוף. דקה 38: מכבי עולה ליתרון! ים כהן עם כדור קרן חד מוצא את סהר דבח פנוי ברחבה ועם נגיחה חזקה האחרון מעלה את הירוקים ליתרון 0:1. דקה 40: ים כהן הגיע למצב בעיטה טוב אחרי פריצה יפה בין שחקני ההגנה של האורחת, אך הכדור חלף ליד הקורה.

מחצית שנייה:
דקה 46: גיא דהן עם כדור רוחב מצויין מצא את גיל חדד שבעט ונבלם לקרן. דקה 60: גיל חדד שחרר בעיטה מדוייקת לחיבורי השער, אך שוער המארחת התעופף והצליח להדוף. דקה 64: חילוף כפול בשורת הירוקים, נכנסו גל קתבי וזיו מורגן, במקומם של גיל חדד וסהר דבח. דקה 70:עוד חילוף כפול בשורות הירוקים, מאור לוי ודניאל מור יוסף נכנסו במקומם של גיא דהן ושאדי מאסרווה.
דקה 80: מאור לוי הכניס כדור עומק נהדר לדניאל מור יוסף שהוכשל ברחבה, גיא ברגר לא התלבט והצביע על הנקודה הלבנה פנדל לירוקים. ים כהן ניגש לבעוט את הפנדל וגלגל באלגנטיות לפינה הימנית של השוער 0:2 למכבי.
דקה 88: טעות בהגנת האורחת העמידה את דניאל מור יוסף מול השער, השחקן לא התבלבל ודחק את הכדור פנימה וקבע את תוצאת המשחק 0:3 לירוקים. דקה 89: חילוף בשורות הירוקים, נכנס הייתם פלאח במקומו של חמודי כנעאן.



צילום: האתר הרשמי (ג'ו הירש).