נוער: תשע"ט הסתיימה בשישייה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
נוער: תשע"ט הסתיימה בשישייה
שבת , 28/09/2019

נוער: תשע"ט הסתיימה בשישייה

מכבי "הרדי" חיפה נותרה מושלמת, אחרי ניצחון ביתי חשוב 0:6 על הפועל חדרה. סתיו נחמני כבש רביעייה, גבאי וחג'ג' השלימו את החגיגה. לאחר חמישה מחזורים הנוער הירוק מושלם עם הפרש שערים 0:16. צילומים: ג'ו הירש האתר הרשמי

הנוער הירוק מושלם ועם רשת נקיה, גם אחרי המחזור החמישי.
מכבי "הרדי" חיפה אירחה היום (שבת) את הפועל חדרה, במסגרת המחזור החמישי. הירוקים הצעירים נותרו מושלמים עם 15 נק'  מ-15 אפשריות ועם הפרש שערים 0:16.
חניכיו של בני לם פתחו את המשחק חזק כשכבר בדקה ה-8' הרמה של סוף פודגוראנו הגיעה לרגליו של טימוטי מוזי, שבעט מהאוויר אך הכדור פגע ברשת החיצונית.
הלחץ של הירוקים השתלם ובדקה ה-19' טימו הרים כדור לסוף, שהוריד את הכדור לרגלו של לירוי גבאי. האחרון בנגיעה מהאוויר עשה 0:1.
בדקה ה-31' מאור לוי הכניס כדור רוחב מדויק לסתיו נחמני, שלא התבלבל מול השוער וכבש את השני למכבי וקבע את תוצאת המחצית.


במחצית השניה מכבי לא הפסיקה את הלחץ שלה ובדקה ה-56' טימו הרים כדור חד לרחבה ומצא את סתיו נחמני מוכן, כדי לכבוש מהאוויר את השלישי למכבי והשני שלו. 0:3.
בדקה ה-68' סתיו נחמני כובש את השלישי שלו והרביעי של מכבי, אחרי הרמה חדה של מאור לוי.
עילאי חג'ג' הצטרף לחגיגה בדקה ה-70' וקבע 0:5.
13 דקות לאחר מכן פנדל לזכות הירוקים. סתיו נחמני ניגש לבעוט, אך שוערה של חדרה הצליח להדוף את הכדור בחזרה לנחמני, שנגח את הרביעי שלו לרשת וקבע את תוצאת המשחק 0:6.
 
הרכב פותח:
שריף כיוף, אדר אזרואל, רוני לאופר, אקווה דויד, לירוי גבאי, מוחמד גדיר, עילאי חג׳ג׳, סוף פודגוראנו, מאור לוי, טימוטי מוזי, סתיו נחמני.
כן שותפו: דניאל מור יוסף, גיא הרמן, חנן ביטון, מוחמד רביע.