תודה, עומר!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
תודה, עומר!
רביעי , 14/06/2023

תודה, עומר!

הקשר עוזב את הקבוצה לאחר שנתיים וחצי, שכללו רגעים היסטוריים, תארים קבוצתיים ואישיים והמון רגעים מרגשים. מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לעומר על תקופתו במכבי ומאחל לו בהצלחה בהמשך

תודה!

מועדון כדורגל מכבי חיפה נפרד ממלך השערים ושחקן העונה בשנתיים האחרונות, עומר אצילי, לאחר שסוכמה העברתו למועדון אל-עין מאיחוד האמירויות.

עומר הגיע למכבי חיפה בינואר 2021. הוא שיחק במדים הירוקים 132 משחקים בכל המסגרות בהם כבש 62 שערים, שניים מהשערים בניצחון הענק על יובנטוס בצ'מפיונס ליג.

אצילי זכה במדי מכבי חיפה בשלוש אליפויות, באלוף האלופים ובגביע הטוטו. הוא גם העפיל עם מכבי לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ולשלב הבתים של ליגת האלופות

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "מודים לעומר על שתיים וחצי עונות יוצאות דופן בכל קנה מידה. עומר הגיע למכבי חיפה והפך באופן מידי לשחקן מפתח, שגרם לקבוצה להשיג כמעט כל מטרה מקצועית ברת השגה. לצד התארים והמספרים האישיים, עומר היה שחקן קבוצתי לדוגמא ועל כל זה אנחנו רוצים לומר לו תודה. אנו מאחלים לעומר להמשיך לפרוח ולצמוח בדרכו החדשה לכבוש כל פסגה וכמובן לקטוף תארים אישיים וקבוצתיים גם בעתיד. אוהבים אותך עומר ומאחלים לך התאקלמות מהירה וכמובן הצלחה גדולה!".

מועדון כדורגל מכבי חיפה מודה לעומר אצילי על הרגעים היפים במדים הירוקים ומאחל לו המון בהצלחה בדרכו החדשה.