הצוות המקצועי החדש
EN threads facebook youtube instagram tiktok
הצוות המקצועי החדש
שישי , 16/06/2023

הצוות המקצועי החדש

גובש הצוות שיעבוד עם מאמן הקבוצה, מסאי דגו, בעונה הקרובה. עוזרי המאמן הם דושאן מטוביץ' ושחר וייזינגר, מאמן השוערים יהיה איתי זילפה (כרגע עם הנבחרת), מאמני הכושר ימשיכו להיות דרור שמשון ואורי הראל, ומנהל הקבוצה יישאר גיל אופק

ההכנות לעונה הקרובה נמשכות וגובש הצוות המקצועי עימו יעבוד מאמן הקבוצה, מסאי דגו. לצידו של דגו עובדים שני עוזרי מאמן – שחר וייזינגר ודושאן מאטוביץ'.

וייזינגר (27), שיחק עד גיל 20 במספר קבוצות ואז פרש לאימון. החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה. הוא שימש כעוזרו של אברהם אבוקרט בקבוצות נערים א' ו-ב' ולאחר מכן מונה כעוזרו של בני לם בקבוצת הנוער. לפני כשנתיים עבר להפועל עפולה ובשנה וחצי האחרונה היה מאמנה הראשי של הקבוצה הבוגרת מהעמק.  

מאטוביץ' הסרבי, יחגוג 40 ביולי הקרוב. הוא שיחק בליגת העל בין השנים 2011-2021, כשאת שנותיו הפוריות סיפק בעירוני קריית שמונה (שם זכה באליפות) ובבית"ר ירושלים. את דרכו כעוזר מאמן החל בשנת 2021 בבני סכנין לצידו של שרון מימר ולאחר מכן כעוזרו של חיים סילבס בהפועל ת"א.

מאמן השוערים של הקבוצה יהיה איתי זילפה(38), שעלה יחד עם דגו מקבוצת הנוער. זילפה משמש מזה שנתיים כמאמן השוערים של הנבחרת הבוגרת של ישראל. הוא עבד בתפקיד מאמן השוערים במ.ס. אשדוד כ-10 שנים וגידל באקדמיה של אשדוד את השוערים אופיר מרציאנו, יואב ג'רפי ורועי משפתי. לפני כשנתיים הוא הגיע לקבוצת הנוער מכבי "הרדי" חיפה שם עבד במקביל לעבודה בנבחרת ישראל.

מי שימשיכו בתפקידם הם מאמני הכושר, דרור שמשון, אורי הראל וגל וקנין, וכן מנהל הקבוצה, גיל אופק. 

כרגע עם נבחרת ישראל, מאמן השוערים איתי זילפה

 

דרור שמשון

אורי הראל