תודה, אבו פאני!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
תודה, אבו פאני!
שבת , 17/06/2023

תודה, אבו פאני!

המועדון נפרד מהקשר מוחמד אבו פאני, ששיחק בכל קבוצות מחלקת הנוער של המועדון והיה שותף לעונות המופלאות של הקבוצה הבוגרת

תודה רבה ילד ירוק!

מועדון כדורגל מכבי חיפה נפרד ואומר תודה למוחמד אבו פאני.

פאני (25) גדל במחלקת הנוער של המועדון והחל בקבוצת טרום א' בגיל 10. הוא עבר בכל קבוצות המחלקה ועלה לבוגרים בעונת 16/17, את הופעת הבכורה שלו ערך בחודש מאי 2017 מול בני סכנין.

אבו פאני רשם 159 הופעות בכל המסגרות בהן כבש 19 שערים. הוא זכה עם מכבי חיפה בשלוש אליפויות, בגביע אלוף האלופים, בגביע הטוטו והעפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ובעונת השיא האחרונה לשלב הבתים של הצ'מפיונס ליג.

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "מודים לאבו פאני על שנים נפלאות בירוק. אבו, שצמח במועדון, עשה כברת דרך מרשימה כאדם וכשחקן. הוא הפך מנער שעלה לקבוצה הבוגרת, לאחד משחקני המפתח בקבוצה אשר קטפה הישגים היסטוריים. אבו הפך לדמות משמעותית בחדר ההלבשה ועל המגרש ואנו מאחלים לו שימשיך במגמת הצמיחה ובטוחים שייצג את מכבי חיפה גם בקבוצתו החדשה בגאווה. בהצלחה גדולה אבו אנו מודים ומייחלים להצלחתך האישית והקבוצתית בדרכך החדשה. אוהבים מאוד מכל הלב".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "מועדון כדורגל מכבי חיפה גאה במסלול המקצועי של אבו פאני, שהחל את דרכו במחלקת הנוער בגיל 10 וגדל לערכים של מצוינות והישגיות. פאני יוצא להגשים את עצמו באתגר מקצועי חדש ואנו מאחלים לו בהצלחה. חמודי אתה תמיד תישאר חלק מהמשפחה הירוקה".

מועדון כדורגל מכבי חיפה מאחל לאבו פאני המון בהצלחה בדרכו החדשה.