עידן דיגיטלי חדש – כמו הגדולות ביבשת
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עידן דיגיטלי חדש – כמו הגדולות ביבשת
חמישי , 22/06/2023

עידן דיגיטלי חדש – כמו הגדולות ביבשת

ביום ראשון הקרוב יעלה אתר החנות החדש ויהיה הסנונית הראשונה של פרויקט שדרוג כל התשתית הטכנולוגית לרבות מערכת כרטוס חדשה, אתר ואפליקציה חדשים. מזה כשנה מפתח המועדון ביחד עם שתי חברות מהמובילות במשק את השינוי

צפו: מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה, ומנהל הדאטה והטכנולוגיה, גל שטרנברג-פיש, מסבירים על הפרויקט ועל התהליך

 

עידן טכנולוגי חדש עומד להיפתח בעוד מספר ימים במועדון כדורגל מכבי חיפה. השלב הראשון בפרויקט הוא אתר חנות חדש, המחובר למערכות תשתית חדשות, שיעלה כבר ביום ראשון הקרוב. לאחר מכן יעלו בשלבים גם אתר כרטיסים, אתר רשמי חדש ואפליקציה שתהיה - one stop shop לאוהד.

בשנה האחרונה, יצא המועדון לפרויקט של שדרוג כל התשתית הטכנולוגית, בשיתוף חברת "MOVEO GROUP" ובתמיכתה של חברת "אלגרונט", כשאת הפרויקט מוביל מנהל הדאטה והטכנולוגיה של המועדון, גל שטרנברג-פיש. המטרה העיקרית היא לשפר את חווית האוהד ברכישות השונות כמו כרטיסים ומוצרים שונים באתר ולאפשר לאוהד חוויה נוחה, מודרנית ואישית בפלטפורמות השונות. בסיומו של התהליך, כל הפלטפורמות תהיינה מחוברות ולאוהד/ת תהיה קורת גג אחת בה ניתן יהיה לרכוש ולצרוך תוכן מודרני הקשור במועדון.

כמובן שהנתונים של המשתמשים הקיימים במערכות הנוכחיות יישמרו ויועברו למערכת החדשה. תידרש כניסה/הרשמה חד פעמית, על מנת שהמערכת תזהה אתכם/ן ותייבא את כל הנתונים שלכם/ן (נקודות, היסטוריית כרטיסים ורכישות וכו') למערכות החדשות.