קורנו ירוק לעוד שלוש שנים!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
קורנו ירוק לעוד שלוש שנים!
שישי , 23/06/2023

קורנו ירוק לעוד שלוש שנים!

המגן השמאלי חתם על חוזה חדש בקבוצה וילבש ירוק לפחות עד 2026. לאחר החתימה אמר: "נמשיך לתת הכל על המגרש, כשהצבא הירוק נמצא כמו תמיד מאחורינו, להצלחה גדולה. יאללה מכבי". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

פייר קורנו איתנו עד 2026!

המגן השמאלי בן ה-26, חתם על חוזה חדש לשלוש שנים נוספת במועדון.

כזכור קורנו הגיע בתחילת העונה שעברה והיה בורג חשוב בהעפלה של הקבוצה לשלב הבתים של ליגת האלופות. בבתים הוא רשם חמש הופעות שכללו גם את הבישול המופתי לעומר אצילי מול יובנטוס בסמי עופר. פייר היה גם גורם חשוב בזכייה בתואר האליפות האחרון ובסך הכל בעונה הזו רשם לא פחות מ-43 הופעות, בהן בישל שבע פעמים.

לאחר החתימה אמר קורנו לאתר הרשמי: "אני שמח ומאושר להמשיך במכבי חיפה שלוש שנים נוספות עד 2026. נמשיך לתת הכל על המגרש, כשהצבא הירוק נמצא כמו תמיד מאחורינו, להצלחה גדולה. יאללה מכבי".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו בשלוש עונות נוספות של פייר קורנו. מהרגע שהצטרף, פייר הפך באופן מידי לשחקן מפתח בסגל הקבוצה והיה מהשחקנים הבולטים בעונה היסטורית עבור המועדון. מאחלים לפייר שימשיך להציג את יכולותיו הנפלאות על המגרש ועוד שנים מוצלחות מלאות בתארים והישגים בירוק. בהצלחה גדולה מכל הלב פייר".