ירוק עד 2027!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ירוק עד 2027!
שבת , 29/07/2023

ירוק עד 2027!

הקשר, מחמוד ג'אבר, חתם על חוזה לארבע שנים וימשיך במועדון בו גדל עד שנת 2027. לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אין מאושר ממני. זה הבית שלי"

ממשיך בבית לעוד ארבע שנים!
קשר הקבוצה, מחמוד ג'אבר, חתם הערב על חוזה חדש לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת, באמצעות סוכנו מילוש מלנוביץ'.
ג'אבר, שגדל במחלקת הנוער מגיל 12 והתחנך באקדמיה בכפר גלים, רשם במדי הקבוצה הבוגרת 55 הופעות בכל המסגרות. הוא זכה עם הקבוצה בשתי האליפויות האחרונות, בשני גביעי אלוף האלופים, בגביע הטוטו והעפיל עם הקבוצה לשלבי הבתים של הקונפרנס ליג וליגת האלופות.
לאחר החתימה אמר הקשר לאתר הרשמי: "אין מאושר ממני להמשיך במועדון הכי גדול בארץ, עם הקהל הכי טוב בעולם. מכבי חיפה זה הבית שלי ואני גאה להיות חלק מהמשפחה הירוקה. יש לנו משימות ומטרות להשיג ואני כל כולי מתמקד בהן".
המנהל המקצועי, גל אלברמן: "מברכים את מחמוד על הארכת הסכמו בשורות המועדון. אנו תולים במחמוד תקוות גדולות ושואפים לספק לו את סביבת העבודה הטובה ביותר על מנת להפוך לשחקן מפתח במדי הקבוצה. בהצלחה גדולה מכל הלב מחמוד".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "שמחים להודיע על החתימה של מחמוד ג׳אבר בחוזה לטווח ארוך, זאת כחלק מראייה עתידית של המועדון. מחמוד היה חניך באקדמיה בכפר גלים כנער, צמח והתפתח במחלקת הנוער של המועדון ואנו רואים את ההתקדמות המקצועית לצד האופי והכישרון להיות שחקן מוביל. בהצלחה ג׳אבר, ירוק עולה".