דולב ירוק עד 2027!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
דולב ירוק עד 2027!
חמישי , 24/08/2023

דולב ירוק עד 2027!

הקשר דולב חזיזה חתם על חוזה חדש במועדון וימשיך ללבוש ירוק לפחות בארבע העונות הקרובות. לאחר החתימה אמר: "כולם יודעים מה זה מכבי חיפה בשבילי, מקום שהפך לי לבית ואין מאושר ממני להמשיך ללבוש את החולצה הירוקה". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

חזיזה עולההה, לפחות עוד ארבע שנים!

דולב חזיזה חתם על חוזה חדש במכבי חיפה עד 2027 באמצעות סוכניו, גלעד קצב ואדם קידן.

דולב (28) הגיע כזכור למכבי בתחילת עונת 2019/20 מבני יהודה והפך מיד לאהוב הקהל. הוא רשם במדים הירוקים 177 משחקים, בהם כבש 31 שערים. דולב היה שותף מרכזי בהחזרת האליפות למכבי אחרי 10 שנים. הוא זכה איתנו בשלוש אליפויות, פעמיים אלוף האלופים, גביע הטוטו והעפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג, שלב הבתים של ליגת האלופות והוא שותף מרכזי לקמפיין האירופי בעונה הנוכחית.

לאחר החתימה דולב אמר לאתר הרשמי: "שמח מאוד להמשיך בבית שלי. זה רגע מאוד מיוחד עבורי. המסע שלנו התחיל לפני ארבע שנים והוא ממשיך בעזרת השם לארבע שנים נוספות. הגעתי לפה ילד ועכשיו אני אבא למשפחה המיוחדת שלי. אז קודם כל תודה לאשתי על התמיכה לאורך כל הדרך. תודה גדולה ליענקל'ה, עוזי, אור ואיציק ותודה מיוחדת לגל אלברמן, שעשה ועושה הכל בשבילי ובשביל הקבוצה. אני מבטיח לכם שאני אעשה הכל כדי שיהיה לנו בעזרת השם עוד לפחות ארבע שנים כאלה. אוהב אותכם ויאללה מכבי ירוק עולה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו של דולב, אחד מסמלי ההצלחה הגדולים של הקבוצה בשנים האחרונות. אנחנו מאחלים לדולב עוד הצלחות רבות אישיות וקבוצתיות בירוק. בהצלחה גדולה מכל הלב דולב".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנו שמחים שדולב חזיזה ממשיך איתנו לעוד ארבע שנים לפחות. דולב הוא סמל לנחישות, עבודה קשה לצד אהבת המשחק וכישרון יוצא מהכלל. לדולב, יש חלק משמעותי בהישגים של המועדון בשנים האחרונות ולא במקרה הוא הפך לסמל ולאהוב הקהל הירוק. זו החתמה חשובה ומשמעותית עבורנו ועבורו ואנו מאחלים לדולב להמשיך בהצלחות האישיות והקבוצתיות".