עבדולאי 2026!!!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עבדולאי 2026!!!
שישי , 25/08/2023

עבדולאי 2026!!!

הבלם, שהגיע לפני שנה והפך לאחד מעמודי התווך, חתם על חוזה לשלוש שנים בקבוצה. "מאושר ושמח להמשיך במכבי, אוהב את החיבור שיש לי עם הקהל". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

סק ירוק עד 2026!

לצד החתמת שחקני הרכש, המועדון ממשיך לשמר את הסגל לטווח ארוך והיום הצטרף הבלם הסנגלי.

עבודלאי סק, שהגיע בדיוק לפני שנה והפך לאחד מעמודי התווך של הקבוצה ולמעוז ההגנה, חתם היום על חוזה לשלוש שנים, באמצעות סוכנו, טל בן חיים.

סק שיחק מאז הגיע 46 משחקים, בהם כבש שישה שערים (כולל צמד מול פ.ס.ז' בפארק דה פרינס). הוא זכה עם מכבי באליפות ובאלוף האלופים, השתתף בשלב הבתים של ליגת האלופות והעפיל השנה עם הקבוצה לפלייאוף ליגת האלופות.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני שנה פה ונהנה מכל רגע. אני אוהב את החיבור שיש לי עם הקהל ומרגיש שעשיתי את הבחירה הנכונה כשהגעתי לכאן. אני מאושר ושמח להמשיך במכבי עוד שלוש שנים".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים על הארכת הסכמו של עבדולאיי עד 2026. מהרגע בו הצטרף למועדון, הוא הפך לבורג חשוב ומשמעותי על המגרש ובחדר ההלבשה. היכולות שלו על המגרש וכושר המנהיגות שלו הפכו אותו לשחקן זר שמרגיש כמו שחקן בית. אנו רוצים לאחל לעבדולאיי הצלחות רבות ורגעי אושר מרובים בירוק ברמה האישית וכמובן הקבוצתית. אוהבים אותך עבדולאיי".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "מצאנו חשיבות גדולה להבטיח את עתידו של עבדולאי סק בירוק, כחלק מתכנון אסטרטגי להווה ולשנים הקרובות. סק הגיע בעונה הקודמת והפך מהר מאוד לשחקן חשוב ומשמעותי עבור הקבוצה והמועדון. השאיפה שלו למצוינות ולהישגים, לצד אישיות טובה וגישה חיובית, מתאימים לתפיסה הערכית והמקצועית של מועדון כדורגל מכבי חיפה. ככזה, עבדולאיי הפך בזמן קצר לאחד השחקנים האהובים בקרב האוהדים, השחקנים והצוות. אנו מאחלים לו ולנו שנים מוצלחות בירוק".