סיכום טורניר ילדים א' מדריד
EN threads facebook youtube instagram tiktok
סיכום טורניר ילדים א' מדריד
שלישי , 19/09/2023

סיכום טורניר ילדים א' מדריד

בשבוע שעבר השתתפה קבוצת ילדים א' של מחלקת הנוער בטורניר יוקרתי "מדריד פוטבול קלאב". בין המועדונים המפוארים שהשתתפו היו: ברצלונה, ריאל מדריד, בנפיקה, ארסנל, צ'לסי, אינטר ועוד. צילום: pro 360

קבוצת ילדים א' חזרה מספרד מטורניר "מדריד פוטבול קלאב", שנערך בשבוע שעבר. המסע לטורניר היוקרתי נפתח במחנה אימונים, משחק אימון מול האקדמיה הארגנטינאית וערב חג, בו התארחו הילדים ומשפחותיהם בסעודת חג בבית חב"ד.

מכבי קיבלה בית קשה שכלל את צ'לסי, בנפיקה ואקדמיות נוספות מנורבגיה, שוודיה וספרד. הירוקים הצליחו לסיים ראשונים בבית ועל הדרך לנצח 0:5 מרשים את בנפיקה ליסבון, שנחשבת לאחת ממחלקות הנוער המובילות בעולם כיום.

בשלב רבע הגמר הודחו הירוקים על ידי "קרוס-פייר" האמריקאית. לאחר שיוון 0:0 בתום 40 דקות הגיע המשחק להארכה ולבעיטות הכרעה,ושם גברו האמריקאים 3:2 בדו קרב פנדלים על הירוקים.

במשחק דירוג נוסף ניצחו הירוקים את מארחת הטורניר מאקדמיה מקומית במדריד ובכך מכבי סיימה את דרכה בטורניר במקום השביעי והמכובד מתוך 24 אקדמיות בכירות.

מנהל מקצועי חטיבה עליונה, עידן יונה, סיכם את המסע לאתר הרשמי ואמר:  "היה טורניר מאוד מלמד ומרשים עבורנו. טורנירים כאלה מבורכים ותרומתם גדולה ומשמעותית לפיתוח השחקן. יש לציין כי במהלך כל הטורניר שמרו שחקני מכבי על רמת משמעת גבוהה ואף זכו לשבחים רבים כולל ממארגני הטורניר. אני מאמין שזה יתן כלים משמעותיים להמשך דרך הלמידה של השחקנים".

רועי גוזלן מאמן הקבוצה סיכם והוסיף:  "אני גאה בילדים שייצגו את המועדון ואת המדינה בצורה מעוררת השראה, הן מקצועית והן מבחינת התנהלות והתנהגות, הילדים התמודדו כשווים מול מחלקות הנוער ואקדמיות מובילות בעולם. כיף גדול עבורי לעבוד עם חבורת ילדים כל כך מוכשרת. אני רוצה להודות לצוות בראשות עידן יונה והמאמנים שלומי מלכה ותמיר פרידמן על ליווי צמוד, מסור ואכפתי".