עלי ירוק עד 2027!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עלי ירוק עד 2027!
שישי , 29/09/2023

עלי ירוק עד 2027!

הקשר עלי מוחמד חתם על חוזה חדש במועדון וימשיך ללבוש ירוק לפחות בארבע העונות הקרובות. לאחר החתימה אמר: "מאושר להשאר במועדון שהפך לי לבית מהרגע הראשון". צילום: מכבי חיפה, האתר הרשמי

עלי עלי מוחמד, לפחות עוד ארבע שנים!
 

עלי מוחמד חתם על חוזה חדש במכבי חיפה עד 2027 באמצעות סוכנו, אבי ציוני.
 

עלי (27) הגיע כזכור למכבי בקיץ 2021 מבית׳׳ר ירושלים והפך מיד לבורג מרכזי בחוליית הקישור החיפאית. הוא רשם במדים הירוקים 116 משחקים. עלי היה שותף מרכזי בהצלחה המקצועית של הקבוצה בעונות האחרונות והוא זכה איתנו בשתי אליפויות, פעמיים אלוף האלופים, גביע הטוטו והעפיל עם הקבוצה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג ושלב הבתים של ליגת האלופות.
 

לאחר החתימה עלי אמר לאתר הרשמי: "מאושר להמשיך במועדון שהפך לי לבית מהרגע הראשון. אעשה הכל בכדי לשמח את הקהל ואת החברים שלי לקבוצה. חג שמח ויאללה מכבי".
 

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: ״שמחים להודיע על הארכת הסכמו של עלי מוחמד. עלי מעמודי התווך ואחד משחקני המפתח בסגל הקבוצה. אנו מאחלים רגעי אושר, שמחה ותארים אישיים וקבוצתיים בירוק. בהצלחה עלי״.

 

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו שמחים להודיע על הארכת חוזהו של עלי מוחמד. עלי הפך לשחקן מוביל אשר מזוהה עם המועדון שלנו. החתימה של עלי על הסכם חדש היא בהמשך למדיניות המועדון להארכת חוזים לשחקנים מובילים בראייה עתידית".