עדכון ממנכ''ל המועדון - "חרבות ברזל"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
עדכון ממנכ''ל המועדון - "חרבות ברזל"
ראשון , 29/10/2023

עדכון ממנכ''ל המועדון - "חרבות ברזל"

.

29 אוקטובר 2023

 

אוהדים יקרים,

 

מדינת ישראל מצויה בעיצומה של מלחמה ובאסון לאומי כבד מכפי שניתן לתאר.

 

מלחמת "חרבות ברזל" פגעה כמעט בכל בית בישראל, אנחנו המומים וכואבים מאובדן כל כך גדול אשר לא פסח גם על משפחת מכבי חיפה. חברים שלנו, בני משפחה, אוהדות ואוהדי הקבוצה נרצחו, נהרגו, נחטפו או עדיין נעדרים.

 

שעתנו הקשה היא גם שעתנו החשובה, ישנן גם נקודות אור ומקום לאופטימיות בתוך העצב הזה.

 

האחדות, רוח ההתנדבות והעוצמה מתגלים ברגעים הקשים, סיפורי הגבורה של האזרחים והלוחמים הם מעוררי השראה עבור כולנו.

 

כמועדון הספורט הגדול במדינה יש לנו תפקיד חברתי חשוב בעיקר בתקופה זו.

 

לכולנו, במשפחת מועדון מכבי חיפה, נפלה הזכות לגעת, לחבק, להאיר ולהשפיע באופן חיובי על מורל מדינה שלמה שכואבת את התופת, עבורנו זו שליחות.

 

מתחילת המלחמה המועדון עושה יחד איתכם ובעזרתכם האדירה ככל שביכולתו כדי לעזור ולהקל ולו במעט על אוהדים ואזרחים שנפגעו בצורה כל כך קשה וכואבת. כבר בימים הראשונים למלחמה אספנו ביחד איתכם מצרכים וציוד לחיילים ולמשפחות המפונים, נכחנו בלוויות בלב שבור ובעיניים דומעות, ריגשנו פצועים בבית החולים, שיחקנו ושימחנו ילדים מיישובי העוטף והגזרה הצפונית, חיבקנו ונמשיך לחבק את תושבי הדרום והצפון.

 

אבקש לעדכן במספר נושאים :

 

א. מנהלת הליגה לכדורגל הודיעה כי בכוונתה לחדש את משחקי ליגת העל בתאריך ה-25.11.23 (מחזור 6), ההחלטה על מתווה הקהל תתקבל בהמשך.

 

החל ממועד חזרת הליגה, יתקיימו בנוסף למועדים הרגילים, מחזורי משחקים גם באמצע השבוע, זאת בנוסף למשחקים הצפויים לנו מסגרת הליגה האירופית.

 

ב. בשל המלחמה, משחק הבית במסגרת מחזור ה-4 בליגה האירופית (9.11) מול ויאריאל מספרד ישוחק בלרנקה שבקפריסין - המשחק יתקיים ללא קהל . הקבוצה תצא למספר ימי היערכות בקפריסין בתאריך 5.11.

 

 

ג. בנושא החזרים כספיים, אבקש להבהיר כי בימים אלה אנו נערכים לביצוע זיכויים בשתי פעימות:

  1. זיכוי לאוהדים שרכשו כרטיסים למשחק מול ויאריאל במסגרת הליגה האירופית שאמור היה להתקיים בסמי עופר, הזיכוי יבוצע באופן אוטומטי במהלך חודש נובמבר.
  2. זיכוי לאוהדים שרכשו מנוי למשחקי הליגה האירופית, הזיכוי יבוצע בהתאם למספר משחקי הבית בהם נאלץ לארח מחוץ לגבולות המדינה - הזיכוי יבוצע באופן אוטומטי במהלך חודש דצמבר.

 

אני מבקש להודות לכל אחת ואחד מכם על ההתגייסות לקריאת המועדון לגיוס מצרכים לחיילים ולמפונים מעוטף עזה. מועדון כדורגל מכבי חיפה מחויב לכם, האוהדים וימשיך להיות שם בשבילכם תמיד.

 

בשם מועדון כדורגל מכבי חיפה אני שולח תנחומים כנים למשפחות השכולות, מייחל להחלמת הפצועים ומתפלל לחזרת החטופים והשבויים.

 

רבים מכם נמצאים בימים אלו בחזית המלחמה. אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל וכוחות הבטחון ומצפים לראותכם בסמי בקרוב.

 

כולי תקווה שבקרוב יבואו אלינו ימים רגועים ושלווים, ושנוכל לחזור ולהנות מהכדורגל שאנו כל כך אוהבים.