ירוק עד 2027
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ירוק עד 2027
ראשון , 10/12/2023

ירוק עד 2027

חלאיילי חתם במכבי על חוזה לארבע השנים הקרובות ואמר בהתרגשות לאחר מכן: "זה הבית שלי, אני הכי שמח בעולם"

ירוק לארבע שנים!

שחקן הכנף, תוצר מחלקת הנוער, ענאן חלאיילי, חתם היום על חוזה חדש במועדון לארבע שנים, עד 2027.

חלאיילי כידוע, חיפאי מלידה, גדל במחלקת הנוער של מכבי וזכה לרשום הופעה במדי הקבוצה הבוגרת במשחק הגביע מול הפועל חדרה כבר בעונת 21/22.

ענאן המשיך לשחק בקבוצת הנוער והיה שותף לקמפיין ליגת האלופות ולזכייה באליפויות האחרונות של קבוצת הנוער.

מתחילת העונה, עת עלה לבוגרים, הפך ענאן לשחקן מוביל בקבוצה הבוגרת ורשם 11 הופעות במפעלים האירופיים ועוד חמש בליגה. הוא גם התברג כשחקן בנבחרת ישראל ורשם שלוש הופעות, זאת לאחר קמפיין ענק עם נבחרת הנוער של ישראל במונדיאליטו (מקום 3 בעולם).

לאחר החתימה אמר ענאן לאתר הרשמי: "זו הגשמת חלום ילדות. בתור מי שגר בשכונת קריית אליעזר, מרחק כמה דקות הליכה מהאצטדיון, אני אוהד שרוף של הקבוצה כל החיים ובשבילי זה הבית. חתמתי היום במועדון הכי גדול בארץ, אני חולם לקחת אליפות ולהניף צלחת מול הקהל המטורף שלנו שכל כך חסר לנו בימים האלה. יאללה מכבי, ירוק עולה".

 

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר: "שמחים להודיע על הארכת הסכמו של ענאן חלאיילי. ענאן, שגדל בירוק, מוכיח בגרות ונמצא בגרף התקדמות יוצא מהכלל. אנו משוכנעים כי מחכים לענאן עוד רגעי תהילה אישיים וקבוצתיים רבים בקבוצה. מאחלים לענאן להמשיך בהתקדמות ולזכות עם הקבוצה לרגעי אושר והצלחה משותפים. בהצלחה ענאן!".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "‏אני מלא גאווה לראות את ההתקדמות של ענאן חלאילי ב-3.5 השנים האחרונות, משחקן נערים במכבי חיפה ועד לקבוצה הבוגרת. ענאן ‏מהווה דוגמא טובה לשחקן שגדל והתפתח במחלקת הנוער שלנו והפך לשחקן בוגרים ושחקן נבחרת ישראל. החתימה על הסכם ארוך טווח מהווה הצהרה מאוד ברורה על האמון בענאן ועל כוונת המועדון לשמור ולקדם את שחקני הבית המוכשרים".