ברוך הבא, קני!!!
EN threads facebook youtube instagram tiktok
ברוך הבא, קני!!!
שני , 18/12/2023

ברוך הבא, קני!!!

הקשר השמאלי, קני סייף, חתם היום במכבי לשנתיים, לאחר שעבר בדיקות רפואיות ויצטרף מיידית לאימוני הקבוצה של מסאי דגו. לאחר החתימה אמר: "הגשמתי חלום ילדות. כולנו גדלנו כאוהדי מכבי". צילום: מכבי חיפה, ראובן כהן

וולקאם קני!

הקשר השמאלי, קני סייף (29) סוגר מעגל ומצטרף למכבי חיפה, לאחר שעבר בדיקות רפואיות. סייף חתם בקבוצה לשנתיים באמצעות סוכנו, דודו דהאן. הוא ייצטרף לאימונים ועם פתיחת חלון ההעברות יוכל לשחק.

סייף, תושב עוספיא, החל את דרכו במחלקת הנוער של מכבי חיפה ומשם עבר למועדוני נוער אחרים. הוא שיחק בשנה וחצי האחרונות בנפטצ'י באקו, מקיץ 2022. ב-59 הופעות בקבוצה, כבש 10 שערים ובישל 13 נוספים. לפני כן שיחק סייף במ.ס. אשדוד למשך עונה אחת, שם כבש 4 שערים ובישל 4.

בעבר שיחק בגנט (113 הופעות)עימה גם זכה באליפות בלגיה כשלצידו משחק לא אחר מאשר רמי גרשון. בנוסף שיחק סייף באנדרלכט, לכיה גדנסק ובמספר קבוצות בישראל.

לאחר החתימה אמר השחקן: "הגשמתי היום חלום ילדות. כאן בעוספיא כולנו גדלנו כאוהדי מכבי וזה היה החלום של אבא זיכרונו לברכה".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על צירופו של קני סייף לשורות הקבוצה. האיכות, הניסיון והיכולות של קני לשחק במספר עמדות במגרש, יוסיפו המון לקבוצה ויעבו את העמדות בהן אנו חסרים. אנחנו רוצים לברך את קני ולאחל לו התאקלמות מהירה בצבע הירוק והמון בהצלחה בביתו החדש".

מנכ"ל המועדון, איציק עובדיה: "אנחנו שמחים לצרף לסגל הקבוצה את קני סייף, שצטרף למשפחה הירוקה באופן מידי. אני משוכנע שקני ישתלב במועדון בצורה טובה ומאחל לו הצלחה במדים הירוקים".