מפגש מנויי יציע הזהב עם מנכ׳׳ל המועדון איציק עובדיה
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מפגש מנויי יציע הזהב עם מנכ׳׳ל המועדון איציק עובדיה
חמישי , 28/12/2023

מפגש מנויי יציע הזהב עם מנכ׳׳ל המועדון איציק עובדיה

מפגשי האוהדים עם מנכ"ל המועדון איציק עובדיה, ממשיכים! כחלק מהחיבור לקהל האוהדים, התקיים היום (חמישי), מפגש נוסף, הפעם עם מספר מצומצם של אוהדים ותיקים בעלי מנויים ביציעי הזהב. במפגש הוצג חזון המועדון, והעבודה שנעשית מאחורי הקלעים בניהול המועדון.

ממשיכים במפגשי האוהדים עם מנכ"ל המועדון איציק עובדיה, מפגשי האוהדים עם מנכ"ל המועדון החלו לפני פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" וחודשה היום, בהמשך יקבעו מועדים נוספים.

 

כחלק מחיזוק הקשר בין האוהדים המנויים לבין המועדון, והרצון שלנו לשתף ולשקף בנעשה מאחורי הקלעים ומתוך כוונה לשמוע את קולות האוהדים ולהשתפר ככל הניתן.

 

התקיים היום (חמישי) מפגש נוסף כחלק מסדרת מפגשים עם כלל המנויים, והפעם המפגש היה עם מספר מצומצם של אוהדים ותיקים בעלי מנויים ביציעי הזהב.

 

במפגש הציג מנכ"ל המועדון איציק עובדיה את חזון המועדון, הגורמים המובילים להצלחה, מה הן המטרות ואתגרים מרכזיים לשנה הקרובה. כמו כן, הוצגה הפעילות למען קהילה של כלל עובדי המועדון, בדגש על הפעילות בתקופת המלחמה.

 

כמו כן, המנכ"ל שיתף בשלושה סיפורים אישיים מרגשים שלו מתקופת המלחמה – הקשר המיוחד עם סא"ל סלמאן חבאקה ז"ל, החיבור המיוחד עם משפחתו של אופיר צרפתי ז"ל וביקור מרגש בבי"ח של קצין מודיעין שנפצע, ביחד עם גובאני ושון גולדברג.
 
 
האוהדים הציפו נושאים שונים ואמרו את אשר על ליבם, וסיפקו למועדון תובנות חשובות להמשך.
 
 
בתקופה הקרובה נפרסם תאריכים למפגשים נוספים.