מכללת וינגייט ביום עיון גופני ב"קצף"
EN threads facebook youtube instagram tiktok
מכללת וינגייט ביום עיון גופני ב"קצף"
שלישי , 02/01/2024

מכללת וינגייט ביום עיון גופני ב"קצף"

כחלק מהפעילות הגופנית באקדמיה הירוקה, אירחו בשבוע שעבר מנהלת המחלקה עפר פביאן יחד עם ראש מערך הכושר הגופני גל יוסף וקנין, סטודנטים למשחקי כדור ממכללת וינגייט והעבירו להם הרצאות על מבנה הליגות באקדמיות, שיטות פעולה בפן הגופני ותכניות שנתיות עם ראייה עתידית לפיתוח השחקן.

מזה שנים שמועדון הכדורגל מכבי חיפה יוצר שיתופי פעולה עם אוניברסיטאות ואקדמיות שונות בארץ ובעולם. זאת השנה השלישית לשיתוף הפעולה הפורה של המועדון עם קורס מאמני הכושר למשחקי כדור בראשותו של מר' יורם מנחם. כחלק משיתוף הפעולה מתקיימים 7 מפגשים בין הסטודנטים למאמני הבנייה הגופנית של המחלקה. המפגשים כוללים מספר ימי עיון באקדמיית קצף, הרצאות ואימונים במכללה האקדמית וינגייט.
 
בשבוע שעבר (שישי) התקיים המפגש הראשון בין הסטודנטים למחלקה הגופנית של מכבי חיפה שכלל הרצאות וצפייה באימוני המחלקה. את הרצאת הפתיחה העביר מנהל מחלקת הנוער עפר פביאן בנושא המסלול המקצועי שעובר שחקן אקדמיה מתחילת דרכו באקדמיה עד המעבר לבוגרים. מנהל המערך הגופני, גל יוסף וקנין הרצה בנושא פיתוח השחקן הצעיר בהיבטים הגופניים, תכנון אימונים גופניים במחלקת הנוער וההתאמות האישיות שהצוות הגופני מבצע עם שחקני המועדון. 
הסטודנטים הצטרפו לצפייה באימון הנוער שהועבר על ידי מאמן הכושר של קבוצת הנוער דן בממן. לאחר מכן, התנהל פאנל מאמנים בו קיימו הסטודנטים שיח חופשי עם 2 מאמני הבנייה הגופנית במחלקה דן בממן ופז רון בנושא פרויקט הסטאז'רים במכבי חיפה. לפרוייקט זה נבחרים מספר סטודנטים הזוכים לליווי מקצועי אישי והתנסות באימוני המחלקה של האקדמיה לנוער. 
 
גל יוסף וקנין סיכם לאתר הרשמי: "זאת השנה השלישית ברציפות לשיתוף הפעולה בין הצדדים. שיתוף פעולה זה חושף את הסטודנטים להתנהלות המקצועית באקדמיה לנוער הכוללת אימונים, הרצאות, מפגשים עם אנשי מקצוע שונים ועוד. מתוך הקורס נבחרים מספר מצומצם מאוד של סטודנטים לתוכנית הסטאז' של מכבי חיפה אשר מעניקה לאותם סטודנטים חשיפה עמוקה יותר למתרחש במכבי חיפה הכוללת התנסות באימוני המחלקה. היום אני גאה ושמח על כך ש-4 מתוך 5 מאמני המחלקה הגופנית במכבי חיפה עברו מסלול זהה בכך שהם התחילו את דרכם כסטאז'רים במחלקה, ביצעו הכשרה מעמיקה שהעניקה להם ידע נרחב, ביטחון, והכרת המקצוע בצורה עמוקה יותר עם כניסתם לתפקיד. אני מברך ואעשה כל שביכולתי להמשיך שיתוף פעולה פורה זה על מנת להשפיע ולפתח את מאמני הבניה הגופנית במכבי חיפה ובישראל בכלל".
 
ראש תחום למשחקי כדור במכללת וינגייט יורם מנחם הוסיף: "לשמחתנו מועדון הכדורגל מכבי חיפה באחריות מנהל התחום הגופני, גל יוסף וקנין ממשיכים את שיתוף הפעולה עם הקורס מאמני כושר למשחקי כדור של מכללת וינגייט. התרבות, החשיפה המקצועית והעיונית תתרום רבות לעיצוב דמותם של מאמני כושר העתידים."